- Νέο έκτακτο δελτίο από τους εργαζομένους του Mega, το βράδυ της Παρασκευής (12.01.2018)
- Στο "κόκκινο" η αγωνία, μετά την απόφαση να μην συμμετάσχει το Mega στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες ενημερωτικού προγράμματος εθνικής εμβέλειας
- Η πρώτη φάση του διαγωνισμού ολοκληρώθηκε προχθες (11.01.2018)
- Σε ποια κανάλια θα πέσει "μαύρο"
Ετοιμάζεται να επιστρέψει στο τηλεοπτικό τοπίο σπάζοντας τα... ρεκόρ του εγχώριου τηλεοπτικού τοπίου. Ο λόγος για το «Dancing with the stars» που αξίζει να αναφέρω ότι είναι το μοναδικό talent show που θα προβληθεί στη χώρα μας για 6η φορά.