Εργαζόμενοι στην ΕΡΤ: Είμαστε χαμένοι στην μετάφραση – Οργή και απογοήτευση στο ραδιομέγαρο για τους χειρισμούς των τριών εταίρων
- Κόκκινο πανί για τους εργαζόμενους Βενιζέλος και Κουβέλης, οι οποίοι οχυρώθηκαν πίσω από την απόφαση του ΣτΕ
- Οι 2.650 εργαζόμενοι της ΕΡΤ σε όλη την Ελλάδα δεν γνωρίζουν αν είναι απολυμένοι ή ακόμα είναι εργαζόμενοι
- Τηλεόραση και ραδιόφωνο λειτουργούν επι 24ωρου βάσεως με δική τους πρωτοβουλία παρά την ανακοίνωση για κλείσιμο της ΕΡΤ
- Ποιά είναι η εικόνα στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ από την ώρα που ανακοινώθηκε η απόφαση του ΣτΕ μέχρι σήμερα