Κατερίνα Στικούδη: «Αν κάτω από βίντεό μου δεν υπάρχουν dislikes και βρισίδια, τότε κάτι δεν έκανα σωστά» !
Όταν ήταν στο μόντελιγκ της έλεγαν να τρώει μόνο τσίχλες! "Δεν ήθελα να χάσω τις καμπύλες μου.."!
Όταν ήταν στο μόντελιγκ της έλεγαν να τρώει μόνο τσίχλες! "Δεν ήθελα να χάσω τις καμπύλες μου.."!
Πολίτες κάθε ηλικίας απο κάθε γωνιά της Αθήνας έχουν συγκεντρωθεί στο προαύλιο της ΕΡΤ προκειμένου να συμπαρασταθούν στους εργαζόμενους, να διαμαρτυρηθούν για το κλείσιμό της και να παρακολουθήσουν τη μεγάλη συναυλία που δίνουν τα μουσικά σύνολα, ορχήστρες απο την Αθήνα και τον Πειραιά και η χορωδία της ΕΡΤ.
Το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών κήρυξε παράνομη την απεργία που κήρυξαν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, οι ομοσπονδίες και το διασωματειακό των εργαζομένων. Αλλά επικρατεί χάος με τα φύλλα των εφημερίδων.
Η πρεμιέρα θα γίνει στα μέσα Σεπτέμβρη
Ο Γιάννης Βαρουφάκης εξηγεί γιατί έγραψε το άρθρο που πυροδότησε αντιδράσεις!
Δείτε τι γράφει στην προσωπική του σελίδα ο Γιάννης Βαρουφάκης!
- Παράταση στην αγωνία για τους εργαζόμενους στην ΕΡΤ - Μαξίμου: Μόνη λύση η ψήφιση του νομοσχεδίου
- Ο Σαμαράς θα προτείνει την Δευτέρα ψήφιση του νεου νόμου με την διαδικασία του κατεπείγοντος και άνοιγμα της ΝΕΡΙΤ ως την Παρασκευή
- Φήμες ότι το ΣτΕ μπορεί να ακυρώσει το κλείσιμο της ΕΡΤ και να ανοίξει η ραδιοτηλεόραση με την παλιά της μορφή
- Η προσφυγή της ΠΟΣΠΕΡΤ ζητεί «πάγωμα» της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου έως τις 27 Σεπτεμβρίου 2013
Ο Παντελής Σαββίδης δημοσιογράφος μ΄ όλη τη σημασία της λέξης, δημιουργός και παρουσιαστής της εξαιρετικής εκπομπής της ΕΤ 3 Ανιχνεύσεις, έγραψε ένα κείμενο στην ιστοσελίδα της εκπομπής.
Εντολή για τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής έρευνας για την ΕΡΤ, έδωσε Ελένη Ράικου, μετά από την επιστολή που της έστειλε ο Γιάννης Στουρνάρας.
Τα συγκλονιστικά λόγια του μεγάλου Ολυμπιονίκη μας...
Χιλιάδες πολίτες κάθε ηλικίας ανταποκρίνονται καθημερινά στο κάλεσμα των εργαζομένων της ΕΡΤ και "πλημμυρίζουν" το προαύλιο του ραδιομεγάρου.
Οι ανατριχιαστικές λεπτομέρειες πασίγνωστου Έλληνα ηθοποιού: "Έσκαβα το λάκκο και είχα μεγάλο σεβασμό, τα κόκαλα τα πρόσεχα, δεν κοπάναγα την νεκροκεφαλή σαν τον Άμλετ"!
- Εργαζόμενοι στην ΕΡΤ ξεδίπλωσαν ένα τεράστιο πανο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το κλείσιμο της ραδιοφωνίας και τηλεόρασης
- Τοποθέτησαν φωτογραφίες από "ιερά τέρατα" του πολιτισμού μπροστά από την Βουλή
- Στις 19.00 μεγάλη συναυλία των μουσικών συνόλων και της χορωδίας της ΕΡΤ στο ραδιομέγαρο