Media

Γιατί κόπηκαν τα… γέλια στο «Laugh attack»

Με την καινούργια του εκπομπή «Laugh attack» ο ΑΝΤ1 μας υποσχόταν «επίθεση γέλιου». Μόνο που τα γέλια τους βγήκαν ολίγο… ξινά στο κανάλι του Αμαρουσίου και τώρα τρέχουν πριν αρχίσει να γελά μαζί τους και το παρδαλό κατσίκι.

Γιατί κόπηκαν τα… γέλια στο «Laugh attack»

Tα…χαστούκια του ΑΝΤ1!

H ιδέα να παίξουν οι επαναλήψεις του "ΕΖΕΛ" κόντρα στο τούρκικο του ΜΕΓΚΑ εξελίχθηκε σε πανωλεθρία. Ακόμα και η επανάληψη του Μπέζου πήγαινε καλύτερα! Όσο για το "FAB5"...πλέον έχει εξελιχθεί σε παρωδία που πρέπει το γρηγορότερο να μπει στον κάδο των αχρήστων

Tα…χαστούκια του ΑΝΤ1!