Τέλος το θρίλερ! “Έπεσαν” οι υπογραφές για το Ελληνικό – Συνάντηση του δημάρχου με τον Αλέξη Τσίπρα
- Κυβέρνηση και Lamda Development υπέγραψαν μνημόνιο κατανόησης (MoU)
- Η παραχώρηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού αποτελούσε ένα από τα προαπαιτούμενα για την εκταμίευση της δόσης 7,2 δισ. Ευρώ
- Αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις
- Στο Μέγαρο Μαξίμου αύριο, Τετάρτη, ο δήμαρχος Ελληνικού - Αργυρούπολης, Γιάννης Κωνσταντάτος