Έβαλαν…στοίχημα ότι θα πουλάμε περιουσία 1,1 δισ. το μήνα
«Στοίχημα» αρκετά επίφοβο για να το χάσει βάζει η Κυβέρνηση στις αποκρατικοποιήσεις: Την ίδια ώρα όμως έχει καθορίσει με εξαιρετική ακρίβεια τα ποσά που θα πέφτουν κάθε τρίμηνο σε έναν ειδικό «κουμπαρά» για τις τράπεζες.