“Ηλεκτρισμένη” η ατμόσφαιρα με την Τρόικα – Ποιοι θέλουν να ξεπουλήσουμε
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών το είπε καθαρά, δεν είναι μια καθόλου εύκολη διαπραγμάτευση, αντίθετα, ήπάρχει “ηλεκτρισμός” και μάλιστα ο υπουργός συμπλήρωσε
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών το είπε καθαρά, δεν είναι μια καθόλου εύκολη διαπραγμάτευση, αντίθετα, ήπάρχει “ηλεκτρισμός” και μάλιστα ο υπουργός συμπλήρωσε
Το γράφει η εφημερίδα Financial Times Deutschland (FTD): Το νέο τεστ αντοχής για τις τράπεζες περιλαμβάνει για πρώτη φορά και σενάριο για την πτώχευση της Ελλάδας.
Χοντραίνει το «παζάρι» ανάμεσα στον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο, την τρόϊκα τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και όλα τα πολιτικά κόμματα.
Και έκτακτη εισφορά και αύξηση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης και τέλος επιτηδευματιών και κατάργηση του μπόνους των αποδείξεων: «Σβήνει και ξαναγράφει» το οικονομικό επιτελείο τα μέτρα του μεσοπρόθεσμου προγράμματος
Την παράταση αναστολής πλειστηριασμών για την κύρια ή μοναδική κατοικία των δανειοληπτών ή για ποσό που ανέρχεται έως τις 200.000 ευρώ για τουλάχιστον έξι μήνες, εισηγήθηκε ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή κ. Δ. Σπυράκος προς τον υπουργό Εργασίας.
Ποιος το περίμενε ότι θα έβρισκαν οι πολέμιοι του Μεσοπρόθεσμου προγράμματος έναν σύμμαχο όπως ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών.
Εμπλοκή φαίνεται να παρουσιάστηκε στα μέτρα που περιλαμβάνονταν στο Μεσοπρόθεσμο, αφού δεν κάλυπταν την τρύπα των 6,5 δισ! 'Ολη η διαδικασία που θα ακολουθηθεί.
Μετά τις απαισιόδοξες προβλέψεις της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ για την ανάπτυξη της αμερικανικής οικονομίας, το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης έκλεισε με πτώση.
Η ελληνική οικονομική κρίση μπορεί να αποτελέσει μια απειλή για τη σταθερότητα του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος, εάν δεν εξευρεθεί μία λύση.
Το φαινόμενο του ντόμινο είναι ο νέος μεγάλος φόβος των Ευρωπαίων. Το παραδέχτηκε και ο Ζαν Κλοντ Τρισέ, προειδοποιώντας ότι η κρίση χρέους που μαστίζει την ΕΕ μπορεί να ξεπεράσει τα ευρωπαϊκά σύνορα!
Η κεντρική τράπεζα των ΗΠΑ διατήρησε αμετάβλητο το δανειστικό της επιτόκιό της στο 0%-0,24%, σε μία προσπάθεια "να στηριχθεί η συνεχιζόμενη ανάκαμψη της αμερικανικής οικονομίας".
Συγκλονιστικά είναι τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου.
Σύμφωνα με το Reuters άρχισαν στη Γερμανία οι συζητήσεις με τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν ελληνικά ομόλογα και επιθυμούν να τα κρατήσουν ακόμα και μετά το χρόνο λήξης τους.