Yπ. Οικονομικών: “36 δισ το έλλειμμα αν εφαρμοστεί το Ζάππειο ΙΙ”
ΝΔ: "Τα έχετε χαμένα!" 'Οπως λένε κύκλοι του υπουργείου Οικονομικών αν εφαρμοστούν οι προτάσεις Σαμαρά, το έλλειμμα θα επανέλθει σε ένα χρόνο στα επίπεδα του 2009, στα 36,034 δισ. ευρώ.