Αύξηση εισιτηρίων – Σγουρίδης: «Επιτέλους ο χρήστης πρέπει να πληρώνει!»
Απλησίαστα γίνονται από σήμερα τα Μέσα Μεταφοράς είτε κάποιος χρησιμοποιεί απλό εισιτήριο είτε επιλέγει την κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Μάλιστα την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου από το 1,20 στο 1,40 ο υφυπουργός Μεταφορών, αρμόδιος για τα εισιτήρια, Παναγιώτης Σγρουρίδης, την θεωρεί δικαιοσύνη!