Και με τη βούλα του ΣτΕ η Δημοτική Αστυνομία επανιδρύεται εντός της ΕΛ.ΑΣ
Νόμιμο έκρινε το Ε΄ Τμήμα του Συμβούλιου της Επικρατείας (ΣτΕ) το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την ίδρυση, οργάνωση, και λειτουργία των υπηρεσιών της Δημοτικής Αστυνομίας.