Υγεία

Η καθιστική δουλειά…σκοτώνει!

Δεν έχει σημασία αν κάθε πρωί τρέχετε ή πηγαίνετε στο γυμναστήριο. Αν το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης μέρας κάθεστε, τότε έχετε μεγάλο κίνδυνο για παχυσαρκία, διαβήτη, καρδιοπάθεια, διάφορων καρκίνων και πρόωρου θανάτου.
Η καθιστική δουλειά…σκοτώνει!