Υγεία

Η αλήθεια για τις νέες τιμές φαρμάκων

Χύθηκε πολύ μελάνι τις τελευταίες ημέρες με επίκεντρο την τροπολογία του υπουργείου Υγείας για τις νέες τιμές των φαρμάκων, αλλά και την αύξηση της νοσοκομειακής δαπάνης κατά 20 εκατ. ευρώ, η οποία αφορά στα φάρμακα του παραρτήματος 1Α, (νοσοκομειακά υψηλού κόστους που χορηγούνται από τα φαρμακεία των δημόσιων νοσοκομείων).
Η αλήθεια για τις νέες τιμές φαρμάκων

Το Δημόσιο έχασε 241 εκατ. ευρώ από το 2006 έως το 2010 λένε, Αχτσιόγλου, Ξανθός και Πολάκης

Τη ζημία που υπέστη το ελληνικό Δημόσιο την περίοδο 2006-2010 «λόγω μη σύννομων πράξεων και παραλείψεων», περιέγραψε η υπουργός Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε από κοινού με τον υπουργό Υγείας, Ανδρέα Ξανθό, και τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, Παύλο Πολάκη, επισημαίνοντας ότι το ελληνικό Δημόσιο, για μία σειρά μη σύννομων λόγων, την περίοδο 2006-2010, δεν εισέπραξε τα ποσά που θα έπρεπε να έχει εισπράξει από φαρμακευτικές εταιρείες, μέσω του rebate, με αποτέλεσμα να ζημιωθεί σημαντικά.
Το Δημόσιο έχασε 241 εκατ. ευρώ από το 2006 έως το 2010 λένε, Αχτσιόγλου, Ξανθός και Πολάκης

Μετατάσσουν εκατοντάδες τραυματιοφορείς – Απεργία της ΠΟΕΔΗΝ την Πέμπτη

Σε πανελλαδική Κινητοποίηση προχωρούν οι εργαζόμενοι στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), με βασικό αίτημα την ένταξη τους στα Βαρέα και Ανθυγιεινά επαγγέλματα. Την ίδια στιγμή καταγγέλλουν την μετάταξη στους Δήμους, 526 τραυματιοφορέων.
https://www.iatropedia.gr/eidiseis/metatassoun-ekatontades-travmatioforeis-apergia-tis-poedin-tin-pempti/115920/

Μπορεί να πεθαίνει κανείς από γρίπη, εάν είναι εντελώς υγιής;

Δεκατρείς από τους 111 ανθρώπους, δηλαδή το 12%, από όσους έχασαν φέτος τη ζωή τους από τη φονική γρίπη Η1Ν1, δεν ήταν ούτε ηλικιωμένοι, ούτε βρέφη και δεν εμφάνιζαν κανένα πρόβλημα υγείας. Παρ' όλα αυτά ο οργανισμός τους δεν άντεξε τις επιπλοκές του ιού και άφησαν την τελευταία τους πνοή στο κρεβάτι κάποιο νοσοκομείου.
Μπορεί να πεθαίνει κανείς από γρίπη, εάν είναι εντελώς υγιής;

“Πόλεμος” Ξανθού στην ΝΔ για τα φάρμακα!

Για "ανεύθυνη δημαγωγική και ανυπόληπτη αντιπολίτευση" κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο Υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός, απαντώντας στις κατηγορίες της Ν.Δ. ότι με την πρόσφατη τροπολογία που ψηφίστηκε από τη Βουλή σχετικά με το νέο σύστημα κοστολόγησης φαρμάκων, κάνει "δώρο" στη φαρμακοβιομηχανία ακόμα μεγαλύτερα κέρδη.
“Πόλεμος” Ξανθού στην ΝΔ για τα φάρμακα!