Θετικός στη δημιουργία χώρων εποπτευόμενης χρήσης ναρκωτικών ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Την ανάγκη να αντιμετωπιστεί ένα υπαρκτό πρόβλημα και κυρίως να βοηθηθούν τα εξαρτημένα άτομα που αναγκάζονται να κάνουν χρήση στους δρόμους της Αθήνας και των μεγάλων πόλεων επισήμανε και σήμερα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας στη συνάντηση που είχε με φορείς και ειδικούς που γνωρίζουν πολύ καλά το πρόβλημα των ναρκωτικών.