Έγκλημα

Αγρίνιο: Έφυγε από το μπαρ και επέστρεψε με καραμπίνα…

Πυροβολισμοί τα ξημερώματα έξω από μπαρ του Αγρινίου...
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πανικός επικράτησε τα ξημερώματα σε μπαρ του Αγρινίου σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr .

Στις 6:45 33χρονος πυροβόλησε δύο φορές με καραμπίνα στον αέρα έξω από το κατάστημα της οδού Ζέρβα προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση.

Ο 33χρονος βρισκόταν στο μαγαζί λίγη ώρα πριν με την παρέα του και μετά από αίτια που ερευνά η αστυνομία έφυγε για να επιστρέψει οπλισμένος.

Mετά τους πυροβολισμούς άνδρες της Ασφάλειας τον συνέλαβαν και θα δικαστεί στα πλαίσια του αυτοφώρου.

Παράλληλα ενεργείται η σχετική προανάκριση.

Διαβάστε επίσης:

Ειδήσεις από κάθε γωνιά της χώρας στη σελίδα “Τοπικά Νέα” του NewsIt

Αγρίνιο: Οικογενειακή τραγωδία στην άσφαλτο – Νεκροί πατέρας και κόρη

Σεισμοί σε Αίγιο και Χανιά


Θεσσαλονίκη: Την άφησε να πνίγεται και έφυγε γυμνός!

Τα… “έσπασαν” νεαροί στην Πάτρα

Λακωνία: Ο παππούς είχε χρέη…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Έγκλημα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Έγκλημα: Περισσότερα άρθρα