Έγκλημα

Έκαψαν το Α.Τ. στη μνημη του Λ. Φούντα

Μάλλον... επετειακό χαρακτήρα είχε εμπρηστική επίθεση κατά του Α.Τ. Ν. Χαλκηδόνας το περασμένο Σαββατοκύριακο καθώς μέσω διαδικτυακής ανακοίνωσης ομάδα αντεξουσιαστών αναλαμβάνει την ευθύνη αφιερώνοντας το “χτύπημα” στη μνήμη του νεκρού τρομοκράτη

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στην ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο indymedia αναφέρεται:
“τιμήσαμε τη μνήμη του αναρχικού αγωνιστή και επαναστάτη Λάμπρου Φούντα, το βράδυ του Σαββάτου 8 Μάρτη, επιτιθέμενοι στο ΑΤ Νέας Χαλκηδόνας και πιάνοντας για ακόμα μια φορά στον ύπνο τους κρατικούς μηχανισμούς πυρπολήσαμε σταθμευμένο περιπολικό, τη σκοπιά και την είσοδο του ΑΤ, δείχνοντας τους ότι οι αγωνιστές είναι οι μόνοι που θα επιλέξουν τον τόπο, τον χρόνο και τον τρόπο για να εξαπολύσουν το μίσος τους απέναντι στους εντεταλμένους εχθρούς της ελευθερίας.”

Διαβάστε επίσης:
Επίθεση με μολότοφ σε αστυνομικό τμήμα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Έγκλημα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Έγκλημα: Περισσότερα άρθρα