weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Γιάννης Μακρής: Ο σιγαστήρας και οι κινήσεις του δολοφόνου

Γιάννης Μακρής: Ο σιγαστήρας και οι κινήσεις του δολοφόνου | Newsit.gr

Ο δολοφόνος είχε στήσει ενέδρα στον 46χρονο στη Βούλα. Οι αστυνομικοί είναι βέβαιοι ότι είτε παρακολουθούσε, είτε είχε πληροφορίες από ομάδα παρακολούθησης για τις κινήσεις του θύματος. Έβαλε τον σιγαστήρα στο όπλο και άρχισε να πυροβολεί συνεχόμενα. Ο Γιάννης Μακρής φαίνεται δεν είχε καμία ελπίδα, ο φονιάς ήταν αποφασισμένος να τον σκοτώσει.


Οι αστυνομικοί παρατηρούν στη σκηνή της δολοφονίας πολλά πράγματα τα οποία μπορούν να “χτίσουν” το προφίλ του δολοφόνου. Φοράει καπέλο για να κρύψει όσο μπορεί τα χαρακτηριστικά του και άνετα ρούχα, γκρι μπουφάν και μαύρο παντελόνι, πιθανότατα για να έχει ελευθερία κινήσεων, είτε για να τρέξει, είτε για να οδηγήσει μηχανή.
Πλησιάζει από δεξιά, από το τυφλό σημείο του αυτοκινήτου για τον οδηγό. Αρχίζει να πυροβολεί από απόσταση, όχι μακρινή, αλλά ικανή για να χτυπήσει το θύμα και να το βγάλει “εκτός μάχης” στην περίπτωση που έχει όπλο.

“Επαγγελματικό χτύπημα”

Χρησιμοποιεί όπλο με σιγαστήρα για να μην κάνει θόρυβο και ξεσηκώσει τη γειτονιά. Αυτή είναι μια λεπτομέρεια που φέρνει αυτή τη σκηνή σε πλήρη αντίθεση με άλλες δολοφονίες όπου οι δολοφόνοι έκαναν χρήση καλάσνικοφ το οποίο προκαλεί μεγάλο θόρυβο όταν εκπυρσοκροτεί.
Επίσης στην περίπτωση του Γιάννη Μακρή ο δολοφόνος μοιάζει να κάνει στοχευμένες βολές. Στις φωτογραφίες φαίνεται να κρατάει το όπλο και με τα δύο χέρια και να σημαδεύει. Δεν στηρίζεται στον όγκο πυρός, όπως άλλοι δολοφόνοι που χρησιμοποιούν καλάσνικοφ.


Οι αστυνομικοί διακρίνουν πολλές διαφορές με άλλες δολοφονίες μέσα στο 2018 που συγκλόνισαν τη χώρα. Το χτύπημα αυτό δεν μοιάζει με χτυπήματα κατά ανθρώπων της νύχτας όπως στο Χαϊδάρι, τους Αγίους Αναργύρους ή το Παλιό Φάληρο. Ο δολοφόνος επέλεξε ένα σημείο ήσυχο, μακρυά από πολυσύχναστο δρόμο.
Όπως και σε άλλες περιπτώσεις σημείο επίθεσης ήταν το αυτοκίνητο του θύματος, την ώρα που έμπαινε στο αυτοκίνητο και είχε αλλού στραμμένη την προσοχή του, όμως αυτή είναι και η μόνη ομοιότητα με άλλα χτυπήματα.

Φωτογραφίες: Εφημερίδα “Καθημερινή”

Επιμέλεια: Π. Θεοδώρου

#TAGS MM