weather-icon °C AΘΗΝΑ

Ισχαιμικό επεισόδιο και χρήση ναρκωτικών η αιτία θανάτου του νιγηριανού στο ΑΤ Ομόνοιας

Ισχαιμικό επεισόδιο και χρήση ναρκωτικών η αιτία θανάτου του νιγηριανού στο ΑΤ Ομόνοιας | Newsit.gr

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ ο θάνατος του νιγηριανού στο ΑΤ Ομόνοιας αποδίδεται σε «πρόσφατες ισχαιμικού τύπου αλλοιώσεις του μυοκαρδίου και χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών».

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην έκθεση του ιατροδικαστή, κατή την τοξικολογική έρευνα στα εργαστήρια βρέθηκαν τόσο στο αίμα όσο και στα ούρα ναρκωτικές ουσίες διαφόρων τύπων, καθώς και αλκοόλ.

Ο θάνατος του 35χρονου αλλοδαπού στο ΑΤ Ομόνοιας είχε ξεσηκώσει έντονες διαμαρτυρίες από διάφορες οργανώσεις για το ενδεχόμενο αστυνομικής βίας, αλλά και για το γεγονός που δεν ειδοποιήθηκε έγκαιρα η οικογένειά του.

Η ιατροδικαστική έκθεση φαίνεται να ξεκαθαρίζει το όλο θέμα, ωστόσο θα πρέπει ο φάκελος να αποσταλεί στον εισαγγελέα, ο οποίος και θα αποφανθεί.

Σε ό,τι αφορά την αιτία θανάτου, η ιατροδικαστική έκθεση φαίνεται ότι ξεκαθαρίζει το θέμα, ωστόσο όλος ο φάκελος θα αποσταλεί στον εισαγγελέα, ο οποίος και θα αποφανθεί.

Όσον αφορά τις ναρκωτικές ουσίες που βρέθηκαν στο αίμα και στα ούρα του 35χρονου νιγηριανού, σύμφωνα με τις πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξετάζεται το ενδεχόμενο να κατάπιε κάποια σκονάκια που είχε πάνω του, ώστε να μην βρεθούν από τους αστυνομικούς την ώρα της προσαγωγής του στο ΑΤ Ομόνοιας.

Κάτι που είχε κάνει και άλλες φορές στο παρελθόν όταν τον είχαν προσάγει και πάλι στο αστυνομικό τμήμα.

#TAGS MM