Έγκλημα

Κρήτη: Σε αργία οι δύο υπάλληλοι για την κομπίνα στο ΙΚΑ Αρκαλοχωρίου

Σε αργία τέθηκαν οι δύο υπάλληλοι του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ Αρκαλοχωρίου που φέρονται να υπεξαίρεσαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ από τα ταμεία του Ιδρύματος.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σύμφωνα με το cretapost, μετά την δημοσιοποίηση του θέματος ο διοικητής του ΙΚΑ, Ροβέρτος Σπυρόπουλος έδωσε την εντολή οι δύο υπάλληλοι να τεθούν αμέσως σε αργία.

Τώρα μένει να ολοκληρωθεί ο έλεγχος στα ταμειακά παραστατικά και η τελική απόφαση για την μοίρα των δύο υπαλλήλων του ΙΚΑ Αρκαλοχωρίου θα παρθεί μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία του ελέγχου.

Οι δύο υπάλληλοι του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ Αρκαλοχωρίου με… μπακαλοτέφτερα και υπεύθυνες δηλώσεις έβαλαν στην τσέπη τους πάνω από 140.000 ευρώ…

Διαβάστε ακόμα:

Κρήτη: Με “μπακαλοτέφτερα” και… υπεύθυνες δηλώσεις έκαναν την υπεξαίρεση στο ΙΚΑ Αρκαλοχωρίου

Κρήτη: Υπεξαίρεση μεγάλου ποσού στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Αρκαλοχωρίου!

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ “ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ” ΤΟΥ NEWSIT

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Έγκλημα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Έγκλημα: Περισσότερα άρθρα