Έγκλημα

Λάρισα: “Ρούφηξαν” πετρέλαιο της νομαρχίας!

Οι άγνωστοι δράστες "χτύπησαν" όπως όλα δείχνουν, λίγο μετά τα μεσάνυχτα...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μπήκαν στο χώρο που υπήρχε χορτοκοπτικό μηχάνημα της νομαρχίας Μαγνησίας και άδειασαν το πετρέλαιο που υπήρχε μέσα. Δημοτικοί υπάλληλοι διαπίστωσαν την κλοπή το πρωί. Όταν επιχείρησαν να βάλουν μπροστά το μηχάνημα διαπίστωσαν ότι αυτό δεν λειτουργούσε.

Μετά από λίγο διαπίστωσαν τι είχε συμβεί λίγες ώρες νωρίτερα και ειδοποίησαν την αστυνομία. Οι έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών κινούνται για την ώρα στο σκοτάδι…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Έγκλημα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Έγκλημα: Περισσότερα άρθρα