Ένας άγνωστος τηλεφώνησε στην “Ελευθεροτυπία” και το “Έθνος στις 08:27 και στις 08:40 αντίστοιχα και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στην Εθνική Τράπεζα στην οδό Σκουφά, στο Κολωνάκι.
Αν και από την αρχή δεν φάνηκε να είναι σοβαρή η απειλή για κάθε ενδεχόμενο στο σημείο πήγαν άνδρες του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών για να ελέγξουν το χώρο.
Για μερικά λεπτά το υποκατάστημα εκκενώθηκε, ενώ έκλεισε και ο δρόμος, ωστόσο γρήγορα ο συναγερμός έληξε.
Διαβάστε επίσης: