Έγκλημα

Συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ. – Άνδρας μπήκε με όπλο σε λεωφορείο

Ο οδηγός του λεωφορείου του ΟΣΥ είδε το όπλο την ώρα που μια παρέα τριών ανδρών ανέβαιναν στο λεωφορείο στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής και αμέσως σήμανε συναγερμό πατώντας το ειδικό κουμπί και ενημερώνοντας την ασφάλεια του οργανισμού

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αμέσως, όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις, από τον ΟΣΥ ενημερώθηκε η Άμεση Δράση και δόθηκε εντολή σε άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ να σπεύσουν στο σημείο.
Οι αστυνομικοί κατάφεραν μέσα σε μερικά λεπτά να εντοπίσουν τους τρεις άνδρες και να τους συλλάβουν, ευτυχώς χωρίς να δημιουργηθεί επεισόδιο.
Όπως διαπιστώθηκε ο ένας από τους τρεις άνδρες είχε πάνω του ένα αεροβόλο. Το όπλο κατασχέθηκε και τόσο ο άνδρας με το όπλο, όσο και οι άλλοι δύο που ήταν μαζί του οδηγήθηκαν στον Α.Τ. Αγίας Παρασκευής.

Διαβάστε επίσης:

Φθιώτιδα: Επιδρομή ιερόσυλων στο νεκροταφείο της Υπάτης – Η οργή των κατοίκων της κωμόπολης!

Την ερχόμενη Τετάρτη συνεχίζεται με τις απολογίες η δίκη για την υπεξαίρεση

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Έγκλημα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Έγκλημα: Περισσότερα άρθρα