Ειδήσεις τώρα

Με εξοντωτική τιμωρία κινδυνεύει ο Ολυμπιακός!

Μόνο για την διακοπή του αγώνα με υπαιτιότητα των “ερυθρόλευκων” η ποινή που προβλέπεται από τον κανονισμό του ΕΣΑΚΕ είναι αφαίρεση δύο βαθμών και δύο ή τρεις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών τη νέα σεζόν.

ΦΩΤΟ EUROKINISSI