Ειδήσεις τώρα

“Περήφανοι”

Περήφανος για τους παίκτες του δήλωσε ο Ότο Ρεχάγκελ μετά τη νίκη με 1-0 επί της Ουκρανίας στο Ντόνετσκ.

“Περήφανοι”