Ελλάδα

64.000 ευρώ το μήνα για 44 κινητά στο υπουργείο Πολιτισμού!

Όργιο σπατάλης αποκαλύφθηκε στο υπουργείο και μάλιστα σε υψηλότατο επίπεδο καθώς αφορά σε γραμμές υπουργών, υφυπουργών και γενικών γραμματέων.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Ούτε λίγα, ούτε πολλά μέσα σε πέντε χρόνια από το 2004, όταν υπουργός Πολιτισμού ήταν ο κ. Καραμανλής, ως το 2009 σπαταλήθηκαν για τα κινητά των στελεχών του υπουργείου 3.840.000 ευρώ!
Το ποσό αυτό, όπως αναφέρει η εφημερίδα “Το Βήμα” μεταφράζεται σε πάνω από 750.000 ευρώ το χρόνο ή 64.000 ευρώ το μήνα!
Τα στοιχεία κατατέθηκαν στη Βουλή από τον Π. Γερουλάνο και δείχνουν ότι τα κινητά αυτά χρησιμοποιούνταν από υπουργούς, υφυπουργούς, γενικούς γραμματείς και συνεργάτες τους στον ΕΟΤ ή την ΕΡΤ, που αφού δεν πλήρωναν από την τσέπη τους… έβαλαν όλους εμάς να πληρώσουμε σχεδόν τέσσερα εκατομμύρια
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Διασωληνωμένος ο πολυεγκαυματίας μετά τη φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια από έκρηξη ηλεκτρικού πατινιού
Ο άνδρας υπέστη εισπνευστικό έγκαυμα, αλλά και εγκαύματα σε χέρια, πόδια και τράχηλο - «Παραλίγο να πεθάνει η γυναίκα μου, τώρα είναι μέσα στο ασθενοφόρο και της δίνουν οξυγόνο» σημείωσε ένοικος
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια
8