Παρασκευή, 29 Μαρ.
15oC Αθήνα

Mια χρονιά γεμάτη κοινωνικές πρωτοβουλίες από την bwin

Mια χρονιά γεμάτη κοινωνικές πρωτοβουλίες από την bwin

H bwin έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και με στοχευμένες δράσεις κοινωνικής ευθύνης κατάφερε να βοηθήσει από την πρώτη στιγμή ανθρώπους που επλήγησαν από τον κορωνοϊό, καθώς και πολλές ακόμα κοινωνικές ομάδες.

Το 2020 ήταν μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για όλους. Η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε για τα καλά την καθημερινότητα όλης της κοινωνίας, επιφέροντας συνέπειες που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί τα περσινά Χριστούγεννα. Η bwin, ένα brand που αποδεδειγμένα στέκεται στο πλευρό της κοινωνίας, αποφάσισε να αναλάβει μια σειρά από δράσεις, προσαρμοσμένες στη νέα κοινωνική κρίση, χωρίς παράλληλα να ξεχνά τις δεσμεύσεις της.

Η bwin, μόνο τα τελευταία τρία χρόνια, έχει πραγματοποιήσει 70 πρωτοβουλίες κοινωνικού ενδιαφέροντος, συνδράμοντας έμπρακτα σε 57 τοπικές κοινωνίες. Η στρατηγική του 2020 ήταν προσαρμοσμένη στον ίδιο άξονα, όμως η bwin αφουγκράστηκε τις ανάγκες σε όλα τα επίπεδα που έφερε η πανδημία του COVID-19, δείχνοντας την απαραίτητη ευελιξία και στρέφοντας την προσοχή της εκεί όπου η κοινωνία την χρειαζόταν πραγματικά. Στους πληγέντες από τον COVID-19 και τις συνέπειές του, καθώς και στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας που κλήθηκε να δώσει τη μάχη στην πρώτη γραμμή.

Έτσι, από το πρώτο κύμα του COVID-19, η bwin στάθηκε στο πλευρό των αστέγων με ομάδα άμεσης παρέμβασης και «υιοθέτησε» οικογένειες που είχαν πληγεί οικονομικά. Παράλληλα, υποστήριξε τη δημιουργία ειδικής τηλεφωνικής γραμμής για υποστήριξη μοναχικών και ηλικιωμένων από τους Γιατρούς του Κόσμου, αλλά και της συμβουλευτικής γραμμής 11525 της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί».

Μετά τους πολίτες, σειρά είχαν οι γιατροί. Το Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν, το Θριάσσιο Νοσοκομείο Ελευσίνας και το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου γνώρισαν την αλληλεγγύη του κορυφαίου στοιχηματικού brand, ενώ στο Νοσκομείο Παίδων «Π & Α Κυριακού» δώρισε συσκευές ανάνηψης με ελεγχόμενη πίεση για νεογνά. Η χαρά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού είναι δύσκολο να εκφραστεί με λόγια.

Ωστόσο, η bwin δεν έμεινε στην κρίση του κορωνοϊού, συνεχίζοντας τις πρωτοβουλίες που την έκαναν να ξεχωρίζει και τα προηγούμενα χρόνια. Χιλιάδες παιδιά και νέοι έχουν επωφεληθεί από τις δράσεις της, ενώ 21 αναγνωρισμένα ιδρύματα, Σωματεία, ΜΚΟ και Οργανισμοί έχουν βρει έναν συμπαραστάτη στα εύκολα και τα δύσκολα. Η ομάδα της bwin έχει επενδύσει περισσότερες από 210 ώρες εθελοντικής συνεισφοράς, δείχνοντας ότι η κοινωνική ευθύνη αφορά τους πάντες.  Το διεθνές brand προχώρησε, σε συνεργασία με τους Γιατρούς του Κόσμου, σε ιατρικές αποστολές σε ακριτικές περιοχές της Ελλάδας, ανακατασκεύασε γήπεδα και πρότυπες παιδικές χαρές, ενώ υποστήριξε την ανέγερση της νέας Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης για ενήλικες με εγκεφαλική παράλυση στον Άγιο Δημήτριο Αττικής.

Παράλληλα, δεν ξέχασε τα ανασφάλιστα παιδιά με εγκεφαλική παράλυση του «Χατζηπατέρειου» Ιδρύματος, πρόσφερε αναλώσιμα και απαραίτητο εξοπλισμό για τη νέα σχολική χρονιά σε παιδιά που τα χρειάζονταν και εκπλήρωσε τις ευχές τους μέσω του Make A Wish. Οι γιορτές πήραν ξεχωριστό χρώμα χάρη στην bwin, η οποία το Πάσχα και τα Χριστούγεννα μοίρασε εορταστικά καλάθια αγάπης σε ηλικιωμένους και μοναχικούς ανθρώπους, αλλά και σε Ιδρύματα και ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα. Το βαν που αποτελεί προσφορά της bwin στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί», συνέχισε και φέτος να γράφει χιλιόμετρα προσφοράς και αγάπης.

Οι πολύπλευρες κοινωνικές δράσεις έφεραν δύο κορυφαίες διακρίσεις στα «Corporate Affairs Excellence Awards», όπου η bwin διακρίθηκε στις κατηγορίες «Πρόγραμμα  / Δράση ΕΚΕ» και «Συνέργεια με ΜΚΟ στο πλαίσιο ενός προγράμματος ΕΚΕ». Παράλληλα, πριν κλείσει ο χρόνος πήρε τη διάκριση «Social Responsible Sportsbook of the Year» στα διεθνή βραβεία SBC. Ήταν η αναγνώριση του κοινωνικού έργου της bwin, η οποία δεν την κάνει να επαναπαύεται, αλλά την γεμίζει με ευθύνη για ακόμα περισσότερες πρωτοβουλίες τη χρονιά που ακολουθεί.

Τέλος, τον καιρό του #menoumespiti, όπου αρκετές εταιρείες επένδυσαν στην επιθετική διαφήμιση, η bwin ακολούθησε μια διαφορετική προσέγγιση, κάνοντας προτεραιότητά της το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Ανέπτυξε και στην Ελλάδα την παγκόσμια στρατηγική της Entain, του γκρουπ στο οποίο ανήκει, ενώ παρουσίασε ένα νέο ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σποτ με τη συμμετοχή του κορυφαίου διεθνούς γκαρντ της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Κώστα Σλούκα. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι κέρδισε τη διάκριση «Safer Gambling Operator of the Year» στα παγκόσμια βραβεία κύρους «ΕGR Awards 2020», δείχνοντας στην πράξη ότι αποτελεί… φανατικό υποστηρικτή του Υπεύθυνου Παιχνιδιού και ότι δρα πάντα με τον παίκτη και τον άνθρωπο στο επίκεντρο.

Ένα brand μεγαλώνει και ξεχωρίζει όχι από τα απρόσωπα νούμερα και τους διάφορους δείκτες, αλλά από το κοινωνικό του αποτύπωμα. Για την bwin, η άμεση υποστήριξη των συνανθρώπων μας που βρίσκονται σε ανάγκη αποτελεί πρωταρχικό μέλημα και η στρατηγική αυτή θα συνεχιστεί και τη χρονιά που ακολουθεί, μένοντας πιστή στο όραμά της.

Περισσότερα για τις πρωτοβουλίες της bwin προς την κοινωνία, μπορείτε να βρείτε στο: www.bwincares.gr.

 

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις