Ελλάδα

Ανοιξε η 3ης Σεπτεμβρίου από την κινητοποίηση των εργαζόμενων του ΟΤΕ

Αποκλεισμένη παρέμεινε για πάνω από 5 ώρες η 3ης Σεπτεμβρίου στο ύψος του ΟΤΕ καθώς οι εργαζόμενοι παρέταξαν τα οχήματα του οργανισμού στη μέση του οδοστρώματος διαμαρτυρόμενοι για τα σχέδια αποκρατικοποιήσεων της Κυβέρνησης

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε κατάληψη του κτιρίου του ΟΤΕ και από τις έξι και μισή κρατούσαν κλειστή και τη λεωφόρο.

Διαβάστε επίσης:
Έφτασε το τέλος της μονιμότητας στο Δημόσιο–Αρχή από τον ΟΤΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Νεκρός 17χρονος στην Καλλιθέα μετά από άγρια συμπλοκή 10 ατόμων - «Το παιδί ήταν αιμόφυρτο, πέταξαν το μαχαίρι και έτρεξαν»
Οι αρχές έχουν προχωρήσει ήδη σε 14 προσαγωγές ενώ εντόπισαν στο σημείο και μαχαίρι - Οπαδικά κίνητρα «βλέπουν» οι αρχές πίσω από το έγκλημα - Δείτε βίντεο από το σημείο
περιπολικό