Την ίδια στιγμή που τα στελέχη των ΕΔ -συνεπώς και της ΠΑ- φθάνουν στο σημείο,ακόμη και να κάνουν πορεία στο κέντρο της Αθήνας,μόνο και μόνο για να “ακούσει” η κοινωνία την απόγνωσή τους, “πτέραρχοι” στο ΓΕΑ, ασχολούνται με το πόσο …πολυτελή αυτοκίνητο θα έχουν …τσάμπα από την υπηρεσία!!!
Το OnAlert έχει όλα τα στοιχεία. Διαβάστε εδώ όλη την είδηση.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google