Ελλάδα

Απεργία δημοσιογράφων: Κάποιοι σκέφτονται αύριο να την “σπάσουν”

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στο θέμα της απεργίας των δημοσιογράφων. Σήμερα έγινε συνέλευση στην ΕΣΗΕΑ και κλήθηκαν οι διευθυντές - όχι όλοι - κάποιων ΜΜΕ. Την ώρα της συνάντησης μάλιστα έγινε εισβολή από μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που ζητούσαν να μετατραπεί η απεργία σε διαρκείας. Αφού φώναξαν συνθήματα και μοίρασαν φυλλάδια, στην συνέχεια αποχώρησαν.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σύμφωνα με πληροφορίες, η απεργία αναμένεται να συνεχιστεί έως τος 06.00 της Τετάρτης 27/04 αλλά δεν αποκλείεται κάποια ΜΜΕ να λειτουργήσουν αύριο κανονικά σπάζοντας την απεργία.

Την πρόθεση αυτή εξέφρασαν οι διευθυντές των συγκεκριμένων μέσων ενημέρωσης, υποστηρίζοντας αυτό που ακούγεται ολοένα και πιο έντονα από την κλιμάκωση της απεργίας, ότι στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή που γίνεται με τις κρίσιμες οικονομικές συγκυρίες και την κατάθεση του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό, τα μέσα ενημέρωσης δεν θα έπρεπε να είναι “μουγγά”.

Με μήνυμά του το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ καλεί τους δημοσιογράφους να μεταβούν τώρα στα γραφεία της Ένωσης για να περιφρουρήσουν την απεργία γιατί όπως αναφέρεται κάποιοι ετοιμάζουν απεργοσπαστικά φύλλα.

Υπενθυμίζεται ότι με ψήφισμά τους οι εργαζόμενοι του ομίλου ΣΚΑΙ, αλλά και οι αθλητικές εφημερίδες διαχωρίζουν την θέση τους από την σίγαση που έχει επιβληθεί τέτοιες μέρες στα ΜΜΕ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για πρόκληση δύο πυρκαγιών στην Κερατέα - Σχηματίστηκε δικογραφία για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση
Η γυναίκα προκάλεσε με πρόθεση δύο πυρκαγιές σε υπαίθριους χώρους της Κερατέας, θέτοντας εστίες φωτιάς στις 11:05 και στις 11:24 το πρωί της Τρίτης
περιπολικό
Πυροσβεστική: Τέσσερις συλλήψεις για τις φωτιές σε Θεσσαλονίκη, Βοιωτία, Εύβοια και Μαγνησία – Πάνω από 30 αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο
Aπό 1 Ιανουαρίου έως και 23 Ιουνίου 2026, έχουν επιβληθεί συνολικά 466 διοικητικά πρόστιμα, συνολικού ύψους 516.298,56 ευρώ, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί 119 συλλήψεις για πρόκληση φωτιάς
Φωτιά στη Βοιωτία