Ελλάδα

Απεργία στο μετρό αύριο Πέμπτη 26/10/2017

Απεργία για 24 ώρες κήρυξε για αύριο Πέμπτη 26/10/2017 στο μετρό το επιχειρησιακό σωματείο της ΣΤΑ.ΣΥ.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Χωρίς μετρό θα μείνει την Πέμπτη η Αθήνα καθώς κηρύχθηκε 24ωρη απεργία. Το επιβατικό κοινό θα πρέπει να οπλιστεί με υπομονή και να αναζητήσει άλλα μέσα μεταφοράς.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση για την απεργία στο μετρό, η ΣΤΑ.ΣΥ αντιστέκεται «στο χάος που οδηγεί τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας η επικείμενη ιδιωτικοποίηση με την ένταξη τους στο υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων».

Αν και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων λειτουργίας του μετρό της Αθήνας έχουν εκφράσει τη στήριξή τους στη μετάβαση στη νέα εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σημειώνουν ότι με την απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη για άμεση κατάργηση της χάρτινης μηνιαίας κάρτας στις αρχές Οκτωβρίου και την αντικατάσταση της από «έξυπνη» κάρτα μέσα σε έναν μήνα έχει δημιουργηθεί χάος.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Ενισχύονται τα δρομολόγια του Τραμ για την εξυπηρέτηση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
Λόγω του Ράλλυ Ακρόπολις από τις 16:00 έως τις 19:00 θα εκτελούνται ειδικά δρομολόγια Τραμ χωρίς ενδιάμεσες στάσεις από τις στάσεις ΣΕΦ και Πικροδάφνη προς την προσωρινή στάση εξυπηρέτησης εντός του Ellinikon Sports Park
Τραμ
«Την σκότωσα, αγόρασα γλυκά και πήγα σε φίλο μου» - Σοκάρει η απολογία του 43χρονου που δολοφόνησε την Σταυρούλα Λεβεντάκη
Περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια την αποτρόπαια πράξη του, από τη στιγμή που τη χτύπησε με μπουκάλι, την κάρφωσε με ένα χασαπομάχαιρο δυο φορές στην καρδιά και τελικά να την αποτελειώσει με ένα κούτσουρο
43χρονος 7