Ελλάδα

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 του Μετρό μετά την πτώση ανθρώπου

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 του Μετρό, η οποία είχε διακοπεί νωρίτερα σήμερα (10.2.2022) στο τμήμα Άγιος Ιωάννης – Άγιος Δημήτριος, διότι στον σταθμό της Δάφνης είχε πέσει ένας άνθρωπος στις ράγες.

Ο 50χρονος άνδρας απεγκλωβίστηκε από τις γραμμές του Μετρό στη Δάφνη, ωστόσο είναι βαριά τραυματισμένος και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. Η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά στη Γραμμή 2 ενώ το συμβάν ερευνά η ΕΛ.ΑΣ. για να διαπιστωθούν οι συνθήκες υπό τις οποίες ο άνδρας έπεσε στις ράγες.

Ρεπορτάζ: Μαρίνος Αλειφέρης

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για πρόκληση δύο πυρκαγιών στην Κερατέα - Σχηματίστηκε δικογραφία για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση
Η γυναίκα προκάλεσε με πρόθεση δύο πυρκαγιές σε υπαίθριους χώρους της Κερατέας, θέτοντας εστίες φωτιάς στις 11:05 και στις 11:24 το πρωί της Τρίτης
περιπολικό