Ελλάδα

Απόπειρα αυτοκτονίας στο σταθμό του Μετρό στον Άγιο Δημήτριο

Άνδρας έπεσε στις γραμμές του Μετρό, στο σταθμό του Αγίου Δημητρίου. Τον παρέλαβε ασθενοφόρο και μεταφέρεται στον Ευαγγελισμό. Κλειστός ο σταθμός.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συναγερμός σήμανε λίγο μετά τη 13:30 το μεσημέρι της Πέμπτης (19.09.2019) εξαιτίας πληροφορίας πως ένας άνθρωπος έκανε απόπειρα αυτοκτονίας στο Μετρό του Αγίου Δημητρίου.

Αμέσως ειδοποιήθηκαν η αστυνομία και το ΕΚΑΒ και ο σταθμός έκλεισε.

Οι διασώστες απεγκλώβισαν τον άνδρα από τις γραμμές ενώ είχε τις αισθήσεις του.

Τον παρέλαβε το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και τον μεταφέρει στον Ευαγγελισμό για να του δοθούν οι πρώτες βοήθειες.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για πρόκληση δύο πυρκαγιών στην Κερατέα - Σχηματίστηκε δικογραφία για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση
Η γυναίκα προκάλεσε με πρόθεση δύο πυρκαγιές σε υπαίθριους χώρους της Κερατέας, θέτοντας εστίες φωτιάς στις 11:05 και στις 11:24 το πρωί της Τρίτης
περιπολικό