Ελλάδα

Ασκληπιείο Βούλας: Ντου εργαζόμενων στο γραφείο του διοικητή

Για παράνομες μετακινήσεις του προσωπικού  διαμαρτύρονται εργαζόμενοι στο Ασκληπιείο της Βούλας.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Καταγγέλλουν τον  διοικητή του νοσοκομείου κ. Ρούπα ο οποίος μετακίνησε τρεις εργαζόμενους από τις θέσεις τους. Πρόκειται για δυο διοικητικούς και μια προϊσταμένη, οι οποίοι, όπως καταγγέλλουν,  μετακινήθηκαν και καθαιρέθηκαν.

Οι εργαζόμενοι ζητούν να γυρίσουν πίσω στις θέσεις τους όλοι οι εργαζόμενοι και να μην γίνει καμιά μετακίνηση εργαζομένων που έχουν αναπτύξει συνδικαλιστική δράση στο νοσοκομείο. 

“Απαιτούμε τον σεβασμό που πρέπει να δείχνει ο διοικητής. Θέλουμε να πάρει πίσω τις μετακινήσεις που έχει κάνει εδώ και τέσσερις μήνες”, καταγγέλλει εργαζόμενος που έχει μετακινηθεί. 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Θρήνος στην κηδεία της Σταυρούλας Λεβεντάκη που δολοφονήθηκε από τον ενοικιαστή της στα Χανιά – Δικαιοσύνη ζητούν οι συγγενείς
Η Σταυρούλα Λεβεντάκη μαρτύρησε στα χέρια του δολοφόνου της μέσα στο σπίτι που του νοίκιασε - Η γυναίκα είχε εξαφανιστεί από τις 30 Μαϊου, όμως το έγκλημα εξιχνιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Θρήνος στην κηδεία της στο Βαρύπετρο Χανίων – Δικαιοσύνη ζητούν οι συγγενείς