Ελλάδα

Αττική: Ένα στα τέσσερα πρατήρια καυσίμων κλέβει στην αντλία – 120 εκατ. ευρώ πληρώνουν οι καταναλωτές για «αέρα κοπανιστό»

Άκρως αποκαλυπτική η έρευνα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που έδειξε πως οι Έλληνες οδηγοί πληρώνουν 120 εκατ. ευρώ σε πρατήρια καυσίμων για νοθευμένα καύσιμα. «Πρωταγωνιστής» του φαινομένου της παραβατικότητας, η Αττική.

Ένα στα τέσσερα πρατήρια καυσίμων σε όλη την Αττική φαίνεται πως είτε κλέβει στην αντλία πουλώντας «αέρα κοπανιστό», είτε έχει παραποιήσει τις ενδείξεις των μετρητών, βγάζοντας τεράστια κέρδη.

Μόνο στην Αττική η αύξηση των παραβατικών πρατηρίων, έφτασε το 35%.

Πέρα από τα προβλήματα που μπορεί να βγάλουν τα οχήματα από τα νοθευμένα καύσιμα, οι Έλληνες οδηγοί φαίνεται πως μέσα σε έναν χρόνο πληρώνουν 120 εκατ. ευρώ για αέρα.

Σύμφωνα με την έρευνα, από τα 5.600 πρατήρια που ελέγχθηκαν, τα 300 είναι παραβατικά.

Πέρα από την κατάσταση που φαίνεται πως μετά την οικονομική κρίση και την πανδημία της COVID-19 έχει χειροτερέψει, σοβαρούς προβληματισμούς δημιουργεί και το γεγονός πως αν και η ΑΑΔΕ έχει κλείσει 18 πρατήρια για νοθεία, όλα ανεξαιρέτως μέσα σε 2 ημέρες άνοιξαν ξανά.

Και οι 18 ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων πήραν αναστολή μετά από χορήγηση προσωρινής διαταγής και πλέον λειτουργούν κανονικά.

Το τμήμα Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας που είναι αρμόδιο για τους ελέγχους στα πρατήρια καυσίμων, σήμερα έχει μόνο 2 εργαζομένους. Αν και τα φαινόμενα νοθείας έχουν αυξηθεί, φέτος έγιναν μόλις 8 έλεγχοι ενώ το 2023 είχαν γίνει συνολικά 28.

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Δείτε επίσης
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Η Telekom φέρνει στο προσκήνιο τη σημασία των δημοκρατικών αξιών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μέσα από την καμπάνια “Light On | No Hate Speech”
Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε να δοκιμάζονται τόσο το δημοκρατικό σύστημα αξιών, όσο και ο τρόπος που αλληλοεπιδρούμε στο διαδίκτυο...
Η Telekom φέρνει στο προσκήνιο τη σημασία των δημοκρατικών αξιών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μέσα από την καμπάνια “Light On | No Hate Speech”