Τετάρτη, 24 Απρ.
21oC Αθήνα

Αττική Οδός: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση των συνδρομητών

Αττική Οδός

Αλλάζουν τα πάντα με το lockdown σε όλη Ελλάδα με συνέπεια να κλείνουν και τα σημεία εξυπηρέτησης συνδρομητών στην Αττική Οδό.

Σε ανακοίνωση τους οι εταιρίες «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», κάνουν γνωστό πως από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, ενώ τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα) θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.

Οι εγγραφές συνδρομητών και η χορήγηση πομποδεκτών θα εξυπηρετούνται τηλεφωνικά και μέσω courier, ενώ οι επαναφορτίσεις των πομποδεκτών υπάρχει δυνατότητα να γίνονται και ηλεκτρονικά μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας my e-PASS στον ιστότοπο https://cs.attiki-odos.gr.

Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επικοινωνούν με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών (Τ.Ε.Π), η οποία λειτουργεί Δευτέρα – Σάββατο, 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr.

Επίσης, προτείνεται στους οδηγούς να πληρώνουν το αντίτιμο στους σταθμούς διοδίων με χρήση τραπεζικής κάρτας με ανέπαφη συναλλαγή, αντί με μετρητά.

Τηλέφωνο: 210 – 6682 222

Fax: 210 – 6682 240

e-mail: customercare@attikesdiadromes.gr

https://cs.attiki-odos.gr

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις