Τετάρτη, 8 Μαΐ
20oC Αθήνα

Αυτή είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος του αύριο! Το αγοραστικό ταξίδι γίνεται προσωπική υπόθεση

Αυτή είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος του αύριο! Το αγοραστικό ταξίδι γίνεται προσωπική υπόθεση

Κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και τους πελάτες της, φροντίζει να εξελίσσεται. Όταν λοιπόν μιλάμε για μια εταιρεία όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος με ιστορία και προσφορά 80 χρόνων, τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά.

80 χρόνια τώρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει, απλόχερα … και του πουλιού το γάλα! Και θα συνεχίσει να το κάνει, αξιοποιώντας τρόπους που συμβαδίζουν με τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, αλλά και το DNA της ΑΒ να προοδεύει και να πρωτοπορεί.

Με σύμμαχο την τεχνολογία. Με οδηγό τη χαρά να προσφέρει το καλύτερο στους πελάτες της.

Και με έναν σκοπό: να κάνει το αγοραστικό ταξίδι μια προσωπική υπόθεση για κάθε πελάτη ξεχωριστά. Τεχνολογίακαινοτομίανέα conceptsεπιβράβευση πελατών,  γίνονται πραγματικότητα στην ΑΒ Βασιλόπουλος του μέλλοντος, μαζί με δυο μεγάλες δεσμεύσεις για το περιβάλλον και την κοινωνία.

Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να επισφραγιστεί και να εορταστεί η μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της ΑΒ Βασιλόπουλος, μιας εταιρείας που πρωταγωνιστεί στο ελληνικό λιανεμπόριο. Και θα συνεχίσει να το κάνει. Για τους συνεργάτες της. Τους προμηθευτές της. Τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της. Για όλους και για καθέναν ξεχωριστά.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος βάζει πλώρη για το αύριο

Σε ένα σκηνικό εμπνευσμένο από την ελληνική ύπαιθρο, με στοιχεία της φύσης, ένα δέντρο που αντανακλά τις αξίες της ΑΒ και ένα σπίτι που συμβολίζει τη θέση που έχει επάξια κερδίσει στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασε τον… μελλοντικό εαυτό της.

Όλα όσα παρουσιάστηκαν στην επετειακή εκδήλωση στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου αντανακλούν ακριβώς αυτό: πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος αλλάζει και εξελίσσεται, για να προσφέρει μια μοναδική αγοραστική εμπειρία. Ανάλογη και αντάξια με την ένδοξη ιστορία της.

Με νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και σύντομα θα φιλοξενηθούν σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους μέσα στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Με το εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus… προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται, από όπου και αν βρίσκεται. Με νέες τεχνολογικές εφαρμογές για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση. Με ευθύνη για το μεγάλο μας «σπίτι», τον πλανήτη.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν θέλει, μόνο, να προσφέρει μια μοναδική αγοραστική εμπειρία. Θέλει μέσα από τα προϊόντα της να κάνει τη διαφορά. Θέλει να βάλει την τεχνολογία στην υπηρεσία της καθημερινότητας των πελατών της. Και θέλει να αποτελεί σημείο αναφοράς, προσφέροντας στις τοπικές κοινωνίες.

Το… εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus

Για να αναπτύξει προσωπική, ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά, η ΑΒ εξέλιξε το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus. Με στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες του και τις αγοραστικές προτιμήσεις του. Με απλή και εύκολη ενεργοποίηση προϊοντικών προτάσεων που απευθύνονται μόνο σε εκείνον.

Με μια εμπειρία που μπορεί να ξεκινάει από όπου κι αν βρίσκεται και ολοκληρώνεται είτε στον online κόσμο της ΑΒ μέσω του click2shop, είτε στο φυσικό κατάστημα. Και μάλιστα με επιπλέον επιβράβευση έξτρα πόντων στην ΑΒ Plus κάρτα του!

Η τεχνολογία, άλλωστε, είναι ήδη ένας από τους πιο σταθερούς «συμμάχους» της ΑΒ Βασιλόπουλος. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει πάντα χώρος για κάτι «φρέσκο». Για μια αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση και για μια αγοραστική εμπειρία που δεν μοιάζει με καμία άλλη, έρχονται νέες τεχνολογικές εφαρμογές όπως:

  • Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.
  • Ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
  • Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.
  • Αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα.
  • Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.

Τα νέα concept

Για να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών της, η ΑΒ Βασιλόπουλος εισάγει νέα concepts και νέες κατηγορίες προϊόντων και μάλιστα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους μέσα στα καταστήματά της.

Ποια είναι αυτά; Έχουμε και λέμε…

  • Αρμονία: Ειδικός χώρος με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά.
  • Juice bar: για τους πελάτες που θέλουν να απολαμβάνουν φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά smoothies, είτε κάνοντας τους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών που επιθυμούν είτε επιλέγοντας από τις προτάσεις της ΑΒ.
  • La Fromagerie: Ειδικά διαμορφωμένος χώρος με μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο. Ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, θα προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και προτάσεις wine pairing για ιδιαίτερες ή και καθημερινές περιστάσεις.
  • Έτοιμα Γεύματα ΑΒ: Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους οι πελάτες, ήδη, μπορούν να επιλέξουν το αγαπημένο τους πιάτο από την μεγάλη και πλούσια γκάμα «Έτοιμων Γευμάτων ΑΒ You’ll love» με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.
  • Grab & Go: Ένας νέος χώρος για να απολαμβάνει κάθε πελάτης κάτι γρήγορο και νόστιμο on the go.

Όχι σπατάλη, όχι πλαστικά

Η Γη, το σπίτι μας, ο πλανήτης μας εκπέμπει SOS. Κι αν δεν αλλάξουμε εμείς, τίποτα δεν θα αλλάξει. Σε αυτό το πνεύμα, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει δράση και αλλάζει συνήθειες. Για το περιβάλλον και για την κοινωνία.

Γιατί με την ΑΒ #allazoumesinithies.

Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία δεσμεύεται μέχρι το 2025να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50%. Και θα κάνει τη δέσμευσή της πράξη μέσα από συγκεκριμένες δράσεις. Αυξάνοντας τη δωρεά τροφίμων σε φορείς και ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Υπάρχει κι άλλη μια συνήθεια που αλλάζει η ΑΒ Βασιλόπουλος: τη χρήση πλαστικού. Ακόμα μια σημαντική δέσμευση από την ΑΒ Βασιλόπουλος για τη μείωση κατά 50% των πλαστικών μέχρι το 2025. Και αυτό θα γίνει με την κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματά της μέσα στο 2020, με τη μείωση του βάρους του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και με την αντικατάσταση του 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις