Ελλάδα

Έξω από τη Βουλή πάλι οι πυροσβέστες

Έξω απο τη Βουλή συγκεντρωθηκαν πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης. Διαμαρτύρονται γιατί μπορεί μεν να κέρδισαν 3ετη παράταση στις θέσεις τους αλλά δεν μονιμοποιήθηκαν, όπως προβλέπεται από το νόμο.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι πυροσβέστες αναμένεται να καταθέσουν ψήφισμα στη Βουλή και θα συναντήσουν τον γενικό γραμματέα πολιτικής προστασίας. “Ζητάμε απλά την εφαρμογή του νόμου. Πάλι σε τρία χρόνια θα γίνουν τα ίδια. Το μέλλον είναι κατάμαυρο. Θέλουμε την άμεση νομιμοποιησή μας. Ζητάμε το αυτονόητο”, δηλωσε ο πρόεδρος του συλλόγου πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης, Αλέξανδρος Φαραντάκης. “Η κυβέρνηση πρέπει να πάρει πίσω τον νόμο και να τηρηθεί η νομιμότητα”, προσθεσε.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ
 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Μητέρα επιτέθηκε στο ανήλικο παιδί της στους Αμπελόκηπους: Το χαστούκισε και το έριξε κάτω στον δρόμο - Δείτε βίντεο
Όταν αυτοκίνητο κόρναρε γιατί παρεμπόδιζαν την κυκλοφορία, η μητέρα χαστούκισε το παιδί, το έσπρωξε, με αποτέλεσμα να πέσει στο οδόστρωμα, και στη συνέχεια το σήκωσε, κρατώντας ένα τσιγάρο
Αμπελόκηποι