Παρασκευή, 26 Απρ.
20oC Αθήνα

Ελληνικό: “Είμαστε έτοιμοι για την μεγάλη επένδυση” δηλώνει η Lamda Development

Ελληνικό: “Είμαστε έτοιμοι για την μεγάλη επένδυση” δηλώνει η Lamda Development

«Είμαστε έτοιμοι, να ξεκινήσουμε το εμβληματικό έργο του Ελληνικού” δηλώνει ο ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου. Ο κ. Αθανασίου τόνισε ότι “θα είναι ένα έργο που θα συμβάλει σε σημαντικό βαθμό στην ανάπτυξη της χώρας, καθιστώντας την επενδυτικό, τουριστικό και πολιτισμικό προορισμό”

Ανέφερε επίσης πως η επένδυση στο Ελληνικό θα δημιουργήσει “δεκάδες χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας άμεσα, καθώς και το μεγαλύτερο παράκτιο μέτωπο στον κόσμο”.

Σε σχέση με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, τόνισε πως σημειώνεται το νέο ρεκόρ κερδοφορίας που σημειώθηκε το εννιάμηνο του 2017 για την Lamda Development. Η λειτουργική κερδοφορία των τριών εμπορικών κέντρων (EBITDA) κινήθηκε ανοδικά, παρουσιάζοντας αύξηση 11,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 και ανήλθε σε 35,7 εκατ.ευρώ, κυρίως λόγω της εξαγοράς του υπόλοιπου ποσοστού 50% του εμπορικού κέντρου The Mall Athens. Χωρίς την πραγματοποιηθήσα εξαγορά, η αύξηση θα ήταν 2,2%.

Tα συνολικά ενοποιημένα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) του ομίλου προ αποτιμήσεων, ανήλθαν σε 30,1 εκατ.ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 12,7% σε σχέση με το ενιάμηνο του 2016.

Η μέση πληρότητα των εμπορικών κέντρων της εταιρίας αγγίζει το 99%, με έντονο να παραμένει το ενδιαφέρον από νέους εμπόρους.

Ο συνδυασμός του δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, αλλά και της αποχώρησης εμπόρου λιανικής με σημαντική έκθεση καταστημάτων στα εμπορικά κέντρα της εταιρίας, επηρέασαν παροδικά, όπως αποτυπώνεται σε κάποιους εμπορικούς δείκτες. Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων, παρουσίασε μείωση 2,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2016, ενώ η συνολική επισκεψιμότητα των εμπορικών κέντρων κατά την ίδια χρονική περίοδο κατέγραψε μικρή μείωση της τάξεως του 0,8%. Σημειωτέο όμως, ότι το γ’ τρίμηνο 2017 καταγράφηκε αναστροφή της τάσης αυτής, σημειώνοντας αύξηση 0,5% και 2,6% των πωλήσεων και της επισκεψιμότητας αντίστοιχα.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις