Ελλάδα

Γενοκτονία Ποντίων: Πέρασαν εκατό χρόνια από τη “μαύρη” μέρα της σφαγής 353.000 Ελλήνων

Σήμερα 19 Μαΐου 2018 είναι ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου. Καθιερώθηκε με απόφαση της Βουλής το 1944 και έκτοτε γιορτάζεται κάθε χρόνο.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η μέρα αυτή αποφασίστηκε γιατί στις 19 Μαΐου του 1919, κατά τη διάρκεια της Μικρασιατικής Εκστρατείας, ο Κεμάλ Ατατούρκ αποβιβάστηκε στη Σαμψούντα του Πόντου και δρομολόγησε τη δεύτερη και σκληρότερη φάση της Γενοκτονίας των Ποντιακού Ελληνισμού.

Και γιατί αυτό; Γιατί ήταν Έλληνες και χριστιανοί. Αυτό ήταν το έγκλημα των Ποντίων που άφησαν την τελευταία τους πνοή στα ματωμένα χώματα της Μικράς Ασίας, στις αρχές του 20ού αιώνα.

Πόλεις και χωριά που άλλοτε ευημερούσαν λόγω της δραστηριότητας των Ελλήνων παραδόθηκαν στις φλόγες. Βαρβαρότητες και λεηλασίες διαπράττονταν καθημερινά από οργανωμένες συμμορίες Τούρκων. Ο ελληνικός πολιτισμός που επί αιώνες έδινε σε εκείνον τον τόπο αίγλη απειλούσε την ενότητα του κράτους

Περισσότερα στο onalert.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Σήκωσα λεφτά από ΑΤΜ, ήθελα να φανεί σαν ληστεία για να μη με συνδέσουν με το έγκλημα» λέει ο 43χρονος δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη
Στο μικροσκόπιο μπαίνουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί της 45χρονης, καθώς οι Αρχές φιλοδοξούν να χαρτογραφήσουν κάθε οικονομική κίνηση του 43χρονου πριν και αφού διέπραξε τη δολοφονία
Χωράφι
Έκανε μπάρμπεκιου στο Μαρκόπουλο την ώρα του συναγερμού για φωτιά! «Βροχή» συλλήψεων το Σάββατο - Οι «επικίνδυνες» περιοχές για την Κυριακή
Το τελευταίο 24ωρο εκδηλώθηκαν 32 αγροτοδασικές πυρκαγιές σε όλη τη χώρα, με την Πυροσβεστική να προλαβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις να ελέγξει την κατάσταση
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ 35