Ελλάδα

Γραμμή 4 του Μετρό: Εντυπωσιακές εικόνες μέσα από το εργοτάξιο «Βεΐκου» και τον μετροπόντικα «Νίκη»

Προς ολοταχώς για Κυψέλη η «Νίκη» - Ο μετροπόντικας θα σκάψει σήραγγα 7 χλμ. για τις ανάγκες της νέας γραμμής η οποία θα αποτελείται από 10 σταθμούς

Συνεχίζει ακάθεκτη το έργο της η «Νίκη», ο μετροπόντικας που έχει επιστρατευτεί για να ανοίξει η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή.

Η AVAX σήμερα άνοιξε τις πύλες της στο εργοτάξιο της Βεΐκου και οι εικόνες που καταγράφηκαν ήταν εντυπωσιακές. Ο υπερσύγχρονος μετροπόντικας μήκους 110 μέτρων, που συνολικά θα σκάψει μια σήραγγα 7 χιλιομέτρων, προετοιμάζει το έδαφος για τη λειτουργία 10 σταθμών στη νέα γραμμή του Μετρό της Αθήνας.

«Βρισκόμαστε στο Φρέαρ Βεΐκου της Γραμμής 4 που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Είναι το εργοτάξιο από το οποίο ξεκίνησε ο μετροπόντικας “Νίκη”, ο οποίος θα διανύσει 7 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο Φρέαρ Διακλάδωση Ευαγγελισμού όπου και θα αποσυναρμολογηθεί» εξηγεί ο Νίκος Μιτζάλης του γραφείου διευθύνοντος συμβούλου AVAX.

Εργαζόμενος
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI
Μετροπόντικας
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

«Αυτή τη στιγμή έχει διανύσει περίπου 1,4 χιλιόμετρα, δηλαδή βρίσκεται λίγο μετά τη συμβολή των Λεωφόρων Βέικου και Γαλατσίου, έχοντας ολοκληρώσει το 20% της απόστασης. Έχει διανοίξει τους πρώτους 2 σταθμούς που βρίσκονται από αυτή την πλευρά, δηλαδή τον σταθμό Άλσος Μπέικου και τον σταθμό Γαλάτσι, και πρόκειται να διανοίξει άλλους 8. Συνολικά θα σκάψει 10 σταθμούς. Από την άλλη πλευρά υπάρχει ο μετροπόντικας “Αθηνά”, ο οποίος ξεκίνησε από την Κατεχάκη, έχει κάνει περίπου 3,2 χιλιόμετρα, δηλαδή πάνω από το 60% της απόστασης που του αναλογεί. Συνολικά και οι 2 μετροπόντικες θα σκάψουν γύρω στα 13 χιλιόμετρα» τόνισε.

«Στη σημερινή σας επίσκεψη είδατε τη λειτουργία του μετροπόντικα «Νίκη», ένα μηχάνημα υπερσύγχρονο, μικρός 110 μέτρων, με το οποίο γίνεται η διάνοιξη του τμήματος της σήραγγας για τη Γραμμή 4 από το Βέικου μέχρι το φρενάρισμα του Ευαγγελισμού. Η κατασκευή γίνεται με προκατασκευασμένους δακτυλίους, η πρόοδος, η ημέρα είναι ικανοποιητική και οι ρυθμοί είναι τέτοιοι που οι Αθηναίοι πρέπει να είναι σίγουροι ότι κάτω από τα έγκατα της πρωτεύουσας γίνεται ένα έργο το οποίο θα δώσει λύση σε πολλά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν σήμερα στην κυκλοφορία της Αθήνας» τόνισε από την πλευρά του ο Νίκος Σπυριδωνάκος, διευθυντής του έργου.

Σχετικά με τον χρόνο παράδοσης του έργου, ο Νίκος Σπυριδωνάκος εξήγησε πως μέχρι στιγμής οι εργασίες γίνονται μέσα στους χρόνους που έχουν δηλωθεί.

ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI (ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

«Οι αρχικές προβλέψεις με βάση τα χρονικά διαγράμματα τηρούνται ως προς τους ρυθμούς όλων που έχουμε από την αρχή με βάση τις συμβατικές μας υποχρεώσεις. Από εκεί και μετά κάθε δημόσιο έργο είναι μια κατάσταση δυναμική η οποία εξελίσσεται ανάλογα με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και στην κατασκευή αλλά και στις χώρες και των εργοταξίων».

Ο κ. Μιτζάλης προσέθεσε ότι αυτό είναι φυσικό «σε ένα έργο που έχει 15 σταθμούς μέσα στο κέντρο της Αθήνας και 33-34 εργοταξιακές καταλήψεις.Υπάρχουν κάποιοι σταθμοί οι οποίοι ακόμα, όπως ακούτε κι εσείς, δεν ξεκινούν εργασίες. Εκεί που έχουμε ξεκινήσει τηρούμε κανονικά τα χρονοδιαγράμματα και όσο μπορούμε να επιταχύνουμε κιόλας».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα με τη συμπεριφορά του» λέει συγγενής του 17χρονου «μαϊμού» ελεγκτή στα λεωφορεία
Ο 17χρονος συνελήφθη σε γραμμή λεωφορείου στην Νοτιοανατολική Αττική και στην κατοχή του βρέθηκαν πλαστή κάρτα ελεγκτή, μπλοκ παραβάσεων, καθώς και ασύρματος
Αστικό λεωφορείο
4