Ελλάδα

Η «Γιορτή του Σινεμά» επιστρέφει με 2 ευρώ είσοδο σε όλες τις αίθουσες την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μετά την τεράστια επιτυχία που γνώρισε την περασμένη χρονιά, η «Γιορτή του Σινεμά» επιστρέφει την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου.

Η «Γιορτή του Σινεμά» μας προσκαλεί να δώσουμε και φέτος ραντεβού στις κινηματογραφικές αίθουσες όλης της χώρας, για να δούμε όποια ταινία θέλουμε με την τιμή του εισιτηρίου να ορίζεται και πάλι στα 2 ευρώ σε όλες τις αίθουσες, για όλες τις προβολές.

Η ενέργεια αυτή διοργανώνεται από τους διανομείς κινηματογραφικών ταινιών και έχει την υποστήριξη των επιχειρήσεων των κινηματογραφικών αιθουσών πανελλαδικά.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για πρόκληση δύο πυρκαγιών στην Κερατέα - Σχηματίστηκε δικογραφία για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση
Η γυναίκα προκάλεσε με πρόθεση δύο πυρκαγιές σε υπαίθριους χώρους της Κερατέας, θέτοντας εστίες φωτιάς στις 11:05 και στις 11:24 το πρωί της Τρίτης
περιπολικό