Ελλάδα

Η νέα καμπάνια της Day6 για το Black Week RAVENNA: «Ο πιο πιστός φύλακας τσέπης!»

Για 4η συνεχή χρονιά, η Day6 δημιουργεί για τη RAVENNA  μια ιδιαίτερη και πρωτότυπη, διαφημιστική καμπάνια Black Week.

Το νέο τηλεοπτικό σποτ μάς μεταφέρει σε ένα virtual meeting  σκύλων, όπου η απόλυτη πλειοψηφία επιβεβαιώνει πως ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι… το Black Week RAVENNA. Δικαιωματικά μάλιστα, αφού είναι και “ο πιο πιστός φύλακας τσέπης”, που κάνει τις τιμές… “γατάκια”!

Εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, την καμπάνια πλαισιώνει μια πλήρης digital επικοινωνία και ανάπτυξη στα Social Media.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Πανελλήνιες 2025: Ανοίγει την Τρίτη η πλατφόρμα για το μηχανογραφικό – 6 βήματα για τη σωστή συμπλήρωσή του
«Επιτυχία είναι να αξιοποιήσει κανείς τα όποια μόρια συγκεντρώνει με έναν έξυπνο τρόπο, κάνοντας τις κατάλληλες επιλογές με βάση τα στοιχεία της προσωπικότητάς του και τις ανάγκες τις αγοράς εργασίας»
Μαθητής κατά τη διάρκεια πανελληνίων εξετάσεων
Στη ΜΕΘ 21χρονη που τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο στα Χανιά - Είχε πιει ο οδηγός
Ο 23χρονος οδηγός του αυτοκινήτου, μετά από αλκοτέστ, βρέθηκε να έχει καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ πέραν του επιτρεπτού ορίου και νοσηλεύεται φρουρούμενος στη Χειρουργική Κλινική του νοσοκομείου
Τροχαίο στα Χανιά
1
To project Ψυττάλεια 3.0 και τα «έξυπνα» δίκτυα – Η ΕΥΔΑΠ περνά στην εποχή της βιώσιμης διαχείρισης και του ψηφιακού μετασχηματισμού
Η ανάγκη για έξυπνες, βιώσιμες και περιβαλλοντικά υπεύθυνες λύσεις στο σύστημα ύδρευσης δεν είναι πλέον μία απλή επιλογή ενός εκσυγχρονισμένου...
Αρχείο ΕΥΔΑΠ ΚΕΛ Ψυτάλλειας