οι οδηγοί πάνε σημειωτόν, κινδυνεύοντας παράλληλα καθώς διέρχονται από ανοιχτό εργοτάξιο.
Παράλληλα οι οδηγοί είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν διόδια για έναν κατά τα άλλα αυτοκινητόδρομο ο οποίος όχι απλά δεν υπάρχει, αλλά όπως μαθαίνουμε θα πάει άλλα δύο χρόνια πίσω λόγω… απαλλοτριώσεων!
Το απίστευτο στην υπόθεση αυτή είναι ότι οι εργολάβοι, ενώ έχουν εισπράξει από την τσέπη του καθενός μας μέσω διοδίων από το 2008 που ξεκίνησαν τα έργα ως σήμερα 171 εκατομμύρια ευρώ, δεν έχουν κανέναν όρο, καμία ρήτρα για την παράδοση του έργου, πατώντας πάντα πάνω στην αδυναμία, λόγω γραφειοκρατίας να προχωρήσουν στις απαλλοτριώσεις!
Παράλληλα μιλάμε για ένα έργο το οποίο έχει απορροφήσει 243 εκατομμύρια ευρώ μέσω επιδοτήσεων, αλλά και πάλι ενώ είναι λεφτά των Ελλήνων πολιτών ο δρόμος… δεν υπάρχει.
Το έργο μπορεί αυτή τη στιγμή να είναι “στον αέρα” αφού οι ιδιώτες χρηματοδότες (κυρίως τράπεζες) ετοιμάζονται να αποχωρήσουν επικαλούμενες καθυστερήσεις. Ποιος καθυστερεί; Ο… συνήθης ύποπτος, το κράτος, που από τον περασμένο Αύγουστο θα έπρεπε να έχει ολοκληρώσει τις απαλλοτριώσεις και μέχρι στιγμής έχει κάνει μονάχα τις μισές.
Κορίνθου-Πατρών: τα διόδια αυξάνονται τα έργα παγώνουν
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI)
Το… μαρτύριο της σταγόνας περνάνε οι οδηγοί στην Κορίνθου-Πατρών εδώ και μήνες αφού υπάρχουν συνολικά 12 σημεία με έργα όπου επί δεκάδες χιλιόμετρα
Κρήτη: Στη φυλακή ο 50χρονος που βίαζε επί τρία χρόνια το βαφτιστήρι του
Φωτιά στην Βοιωτία: Κινητοποιήθηκαν επίγειες και εναέριες δυνάμεις στην περιοχή Αγίας Τριάδας
Βούλα: Σενάρια για «κόντρες» πίσω από τη θανατηφόρα παράσυρση 72χρονης από δύο μηχανές
Καιρός: Πού θα βρέξει κατά την περιφορά του Επιταφίου – Η πρόγνωση των επόμενων ημερών
Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις