Ελλάδα

Κορονοϊός: Εκτός ΜΕΘ το βρέφος 6 ημερών – Πώς κόλλησε

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Καλά στην υγεία του είναι το μόλις 6 ημερών βρέφος που βρέθηκε θετικό στον κορονοϊό και είχε εισαχθεί στην ΜΕΘ του Αγλαΐα Κυριακού. Πρόκειται για τον νεότερο ασθενή με COVID-19 στην χώρα μας. 

Σύμφωνα με το MEGA, το βρέφος – που μεταφέρθηκε από το νοσοκομείο Αλεξάνδρα στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού τα ξημερώματα της Πέμπτης (11/03/2021) – είναι καλύτερα και μεταφέρθηκε σε κανονικό θάλαμο νοσηλείας. Το ερώτημα στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως κόλλησε το μωράκι, κι αυτό, διότι όταν η μητέρα του πήγε να γεννήσει στο «Αλεξάνδρα», έκανε rapid τεστ το οποίο βγήκε αρνητικό.

Επειδή υπάρχει το ενδεχόμενο ο ιός να ήταν σε στάδιο επώασης και να μην ανιχνεύεται, η μητέρα του βρέφους θα πραγματοποιήσει και μοριακό τεστ. Εάν, εντέλει, δεν έχει κολλήσει από την μητέρα του θα πρέπει να αναζητηθεί από πού κόλλησε εντός νοσοκομείου.

Σημειώνεται ότι στο ίδιο νοσοκομείο νοσηλεύονται 9 παιδάκια με κορονοϊό.

Δείτε αναλυτικά στο παρακάτω βίντεο:

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Τζέιμς Δαλαμάγκας: «Έφυγα από την Αυστραλία γιατί είχα αποκαλύψει κυκλώματα διαφθοράς και φοβόμουν για τη ζωή μου»
Τι κατέθεσε στις αρχές ο Δαλαμάγκας, πόσα γνώριζε η 46χρονη σύντροφός του, «δεν είναι δολοφόνος» λέει η μητέρα του - Αναμένεται η απόφαση για την έκδοσή του στην Αυστραλία
Τζέιμς Δαλαμάγκας
Ο 65χρονος Ιταλός θα ζητήσει να ανοίξουν οι ιατρικοί φάκελοι για τη δολοφονία στο Αίγιο - Βρέθηκε διαλυμένο το κινητό της 54χρονης
«Θα ζητήσουμε να ανοίξει ο ιατρικός φάκελος και των τριών. Από τη στιγμή που γίνεται έλεγχος, πρέπει να γίνει σε όλα» λέει η δικηγόρος του 65χρονου Μαρία Ιατροπούλου
Δολοφονία στο Αίγιο