Ελλάδα

“Μα εγώ στη Μαίρη το ′λεγα!”: Η νέα καμπάνια της Day6 advertising για τη RAVENNA είναι στον αέρα

Λίγους μήνες μετά την επιτυχημένη καμπάνια “Τσίμπα με” για το νέο κατάστημα RAVENNA 6.500τ.μ. στην Αθήνα, η Day6 advertising ξαναχτυπά, δημιουργώντας ένα τηλεοπτικό σποτ για την ανακαίνιση σε πλακάκια και είδη υγιεινής, με πρωταγωνιστή τον ambassador της εταιρείας, Σπύρο Σούλη.

Ο Σπύρος διακόπτει το γύρισμα του νέου τηλεοπτικού σποτ της RAVENNA, για να απαντήσει στο τηλεφώνημα μίας φίλης του. Ενώ όμως ο σκηνοθέτης αρχικά απογοητεύεται, αμέσως συνειδητοποιεί πως ο Σπύρος συστήνει στη φίλη του να επισκεφτεί ένα κατάστημα RAVENNA για την ανακαίνιση που θέλει να κάνει και τελικά ενθουσιασμένος, αποφασίζει να κρατήσει το πλάνο!

Η καμπάνια συμπληρώνεται επίσης από ραδιοφωνικό σποτ, καθώς και ανάπτυξη σε Social Media και μία πλήρη online campaign.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Γιώργος Μαζωνάκης: «Δεν έχω λόγο να πω ψέματα» λέει ο νεαρός που του έκανε μήνυση – «Ο Γιώργος δεν ήθελε να συνεργαστεί μαζί του» υποστηρίζει συνεργάτης του τραγουδιστή
Συνεργάτης του Γιώργου Μαζωνάκη υποστηρίζει ότι «όλα αυτά που λέει ο τραγουδιστής είναι ψέματα, η συνεργασία ήταν μια χαρά»
τραγουδιστής
Το ινστιτούτο και η απάτη πίσω από την κβαντική φυσική του 54χρονου ερευνητή που θα εντόπιζε τον αγνοούμενο γιατρό στην Κρήτη
Επικαλούμενος την διευθυντική του θέση σε επιστημονικό ινστιτούτο του εξωτερικού που δραστηριοποιείται σε πέντε διαφορετικούς κλάδους έπειθε τα θύματά του
Η απάτη του 54χρονου στους γονείς του 33χρονου γιατρού που αγνοείται