Ελλάδα

Με τη συμμετοχή και της ΟΛΜΕ το συλλαλητήριο στις 19 Μαΐου

Και η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης θα συμμετέχει στην κινητοποίηση της ερχόμενης Τρίτης, με βασικό αίτημα την απόσυρση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, που επιφέρει αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.

ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ επικρίνουν την κυβέρνηση και μέρος των ιδιοκτητών ιδιωτικών σχολείων ότι «κλείνουν τ’ αυτιά» στη φωνή των εκπαιδευτικών που διαδήλωσαν την περασμένη εβδομάδα και ότι ανοίγουν τις κάμερες αναμετάδοσης των μαθημάτων αγνοώντας τους νόμους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και τις παιδαγωγικές αρχές.

Οι ομοσπονδίες ζητούν να αποσυρθεί το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, να μην εφαρμοστεί η «απαράδεκτη», όπως χαρακτηρίζουν τροπολογία για την ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων, να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία, να στηριχθεί το δημόσιο σχολείο και να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό και να μπει φραγμός «στις απαράδεκτες πιέσεις των σχολαρχών που εξαναγκάζουν τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να κάνουν μάθημα με κάμερες στην τάξη».

Το «ραντεβού» των εκπαιδευτικών είναι την Τρίτη 19 Μαΐου στις 13:00 στα προπύλαια.

Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Το παιδί προσπαθούσε να πάει στη μητέρα, ενώ εκείνη το έσπρωχνε στα βαθιά, λέει ο Καλλιακμάνης για την υπόθεση του Παλαιού Φαλήρου
Η μητέρα του 3χρονου παιδιού ζήτησε και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Τετάρτη - Ο Καλλιακμάνης αμφισβητεί το σενάριο του ατυχήματος που παρουσιάζει η Αλγερινή μητέρα
Η 32χρονη μητέρα
34
Τελευταία «ευκαιρία» για τους αιώνιους φοιτητές: Τι προβλέπει η νέα ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας
Η νέα ρύθμιση «διασφαλίζει ότι όσοι έχουν προχωρήσει σημαντικά τις σπουδές τους, έχουν ευκαιρία να τις ολοκληρώσουν» και τη χαρακτήρισε «ρεαλιστική, ενισχυτική και παιδαγωγικά συνεπή»
Έδρανα πανεπιστημίου 4