Πέμπτη, 2 Μαΐ
21oC Αθήνα

Ο Πολιτισμός και η Ιστορία ως τουριστικό προϊόν

Ο Πολιτισμός και η Ιστορία ως τουριστικό προϊόν

Εάν η τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας, ο πυρήνας της είναι ο πολιτισμός και η ιστορία μας.

Όμως, ο τρόπος με τον οποίο αναδεικνύονται τα στοιχεία του και ο μηχανισμός με τον οποίο συναρμόζονται σε τουριστικό προϊόν δεν προκύπτει από έμπνευση της στιγμής. Είναι συγκεκριμένη επιστήμη.

Το μεταπτυχιακό τμήμα Master in Mediterranean Archaeology and Cultural Tourism που προσφέρει το BCA College, σε συνεργασία με το ιστορικό πανεπιστήμιο της Ιταλίας UNIVERSITÀ DEGLI STUDI DI CATANIA, εκπαιδεύει επαγγελματίες των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων σε έναν ανερχόμενο τομέα του θεματικού τουρισμού, που καλύπτει ολόκληρη την Μεσόγειο, τον πιο hot τουριστικό προορισμό του κόσμου (στη Μεσόγειο κατευθύνεται το 1/3 της παγκόσμιας τουριστικής δαπάνης).

Πώς σχεδιάζεται και οργανώνεται ο πολιτισμικός – αρχαιολογικός τουρισμός; Σε ποιους απευθύνεται; Πότε είναι αυτόνομο προϊόν και πότε συμμετέχει σε ένα ευρύτερο «πακέτο»; Πώς διαφημίζεται; Πώς εμπλουτίζεται με σύγχρονα στοιχεία;

Πώς εξελίσσεται ένα «προϊόν» βασισμένο στην ιστορία; Πώς οργανώνεται ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων με τον πολιτισμό ως κοινό παρονομαστή; Ποιες είναι οι σχέσεις με τις κρατικές αρχές που διαχειρίζονται τους πολιτισμικούς και αρχαιολογικούς χώρους; Πώς μετράται η ικανοποίηση του πελάτη; Πώς επιτυγχάνονται επαναληπτικές πωλήσεις;

Σ’ όλα αυτά τα ερωτήματα απαντά, με μεθοδικότητα και σύγχρονα εργαλεία marketing, management και επικοινωνίας, το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MaMACT του BCA. Ο μεταπτυχιακός φοιτητής εξασκείται επίσης στα πολυμέσα, καθώς σήμερα η διαχείριση του πολιτισμικού & αρχαιολογικού προϊόντος, χρησιμοποιεί πολλές τεχνικές προβολής που βασίζονται στην πληροφορική. Επιπλέον, αποκτά γνώσεις ιστορίας, αρχαιολογίας, νομικών, οικονομικών και διοικητικών θεμάτων, ώστε να εντοπίζει και να αξιοποιεί στρατηγικές ευκαιρίες τουριστικής ανάπτυξης στους συγκεκριμένους τομείς.

Χαρακτηριστικά του Προγράμματος

  • Απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να κατανοήσουν, να εφαρμόσουν και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των σπουδών στο Τουριστικό και Ξενοδοχειακό Management με τον ιδιαίτερο και τόσο γοητευτικό χώρο της Αρχαιολογίας, προσφέροντας μια εξειδίκευση στους δυο δυναμικούς τομείς.
  • Το Πανεπιστήμιο της Ιταλίας UNIVERSITÀ DEGLI STUDI DI CATANIA, το οποίο ιδρύθηκε το 1434, έχει τη συνολική ευθύνη του περιεχομένου του προγράμματος, επιβλέπει και αξιολογεί τις γραπτές εργασίες και χορηγεί τους τίτλους σπουδών.
  • Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα το Università Degli Studi di Catania είναι σε άμεση συνεργασία με το Hotel School του BCA College, που εξειδικεύεται στο Τουριστικό και Ξενοδοχειακό Management.
Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις