Αυτή κατηγορία των στελεχών, πιθανώς εκ παραδρομής, όπως αναφέρει ο ΣΥΣΜΕΔ αποκλείεται αυθαίρετα από τις ευεργετικού χαρακτήρα μεταβατικές διατάξεις του νόμου, που ισχύουν και περιορίζονται μόνο σε αυτούς που προσελήφθησαν την περίοδο 1984-1989.
Ο ΣΥΣΜΕΔ επισημαίνει στην ανακοίνωσή του:
” Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου ορίζεται ότι: «…. αυξάνονται, σταδιακά, από 01-01-2011 τα έτη συνολικής συντάξιμης υπηρεσίας που απαιτούνται για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος των στρατιωτικών, γενικά, (νέοι και παλαιοί ασφαλισμένοι), οι οποίοι συμπληρώνουν, από 01-01-2011 και μετά, 24 1/2 έτη συντάξιμης υπηρεσίας, ως εξής:
Για τη θεμελίωση δικαιώματος σύνταξης των στρατιωτικών, που συμπληρώνουν 24 1/2 έτη συντάξιμης υπηρεσίας:
– το έτος 2011, απαιτούνται πλέον 26 έτη πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας.
– το έτος 2012, απαιτούνται 27 1/2 έτη.
– το έτος 2013, απαιτούνται 29 έτη.
– το έτος 2014, απαιτούνται 30 1/2 έτη.
Για όσους θεμελιώσουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι και το έτος 2014 (συμπλήρωση 24 1/2 ετών συντάξιμης υπηρεσίας), ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξής τους δεν επηρεάζεται από τις μεταβολές που επέρχονται με τις λοιπές διατάξεις του νόμου αυτού.
Όσοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 01-01- 2015 και μετά, θα συνταξιοδοτούνται με τη συμπλήρωση είτε του 60ού έτους της ηλικίας τους είτε 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας».
Από τις παραπάνω ρυθμίσεις διαφαίνεται μεν η πρόθεση του νομοθέτη να θεσπίσει μεταβατικές διατάξεις (για προφανείς λόγους κοινωνικής ευαισθησίας και ισονομίας), που όμως αναίτια και καταχρηστικά περιορίζονται στους παλαιούς ασφαλισμένους που κατατάχτηκαν μεταξύ των ετών 1986-1989, χωρίς να περιλαμβάνει περαιτέρω μεταβατική κλιμάκωση σε εύλογο βάθος χρόνου για τους λοιπούς ασφαλισμένους (1990-1992), που ως εκ τούτου αποτελούν εφεξής μια ιδιώνυμη – ανεξάρτητη κατηγορία”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.onalert.gr