weather-icon °C AΘΗΝΑ

Πανελλήνιες 2018: Αρχαία και Μαθηματικά «δίνουν» σήμερα οι υποψήφιοι

Πανελλήνιες 2018: Αρχαία και Μαθηματικά «δίνουν» σήμερα οι υποψήφιοι

Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών θα εξεταστούν στα Αρχαία Ελληνικά, ενώ οι υποψήφιοι των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής θα εξεταστούν στα Μαθηματικά. Οι Πανελλήνιες εξετάσεις ολοκληρώνονται στις 19 Ιουνίου.

Στις 13 Ιουνίου, οι υποψήφιοι θα εξεταστούν σε ένα εκ των εξής μαθημάτων: Ιστορία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Φυσική (Ο.Π. Θετικών Σπουδών), Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής). Στη συνέχεια, στις 15 Ιουνίου οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στα Λατινικά (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), τη Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών) ή τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής). Οι εξετάσεις θα ολοκληρωθούν στις 19 Ιουνίου, με το μάθημα της Βιολογίας (γενικής παιδείας και προσανατολισμού). Εδώ θα μπορείτε να βλέπετε τις εκφωνήσεις των θεμάτων για τις Πανελλήνιες 2018, και στη συνέχεια και τις προτεινόμενες απαντήσεις στα εξεταζόμενα μαθήματα από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Πουκαμισάς.

Διαβάστε εδώ όλες τις ειδήσεις για τις Πανελλήνιες 2018.

Το Πρόγραμμα για τις Πανελλήνιες 2018 των ημερησίων και εσπερινών γενικών λυκείων

ΔΕΥΤΕΡΑ 11-6-2018: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΕΥΤΕΡΑ 11-6-2018: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΠΛΗΡ/ΚΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 13-6-2018: ΙΣΤΟΡΙΑ – Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 13-6-2018: ΦΥΣΙΚΗ – Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 13-6-2018: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΠΛΗΡ/ΚΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018: ΛΑΤΙΝΙΚΑ – Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018: ΧΗΜΕΙΑ – Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ – Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ 19-6-2018: ΒΙΟΛΟΓΙΑ – Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΡΙΤΗ 19-6-2018: ΒΙΟΛΟΓΙΑ – ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Πανελλήνιες Πανελλαδικές 2018: Τι να κάνετε κατά τη διάρκεια της εξέτασης

Φροντίζουμε να έχουμε απαραιτήτως μαζί μας τα εξής. Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο, δελτίο εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων (καρτελάκι), τρία στιλό (μπλε ή μαύρου χρώματος), μολύβι, γόμα και ξύστρα, γεωμετρικά όργανα, όπου χρειάζονται. Επίσης ένα μπουκαλάκι με νερό ή χυμό και ένα ρολόι χειρός, ώστε να διαχειριζόμαστε σωστά τον χρόνο μας κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Διαβάζουμε τα θέματα αργά και προσεκτικά, ώστε να κατανοήσουμε πλήρως τι ζητείται, και ξεκινάμε από αυτά που γνωρίζουμε καλύτερα.

Αφού απαντήσουμε κάποιο ερώτημα, καλό θα ήταν να διαβάσουμε άλλη μία φορά την εκφώνηση. Ερωτήσεις που μας φαίνονται γνωστές και εύκολες χρειάζονται περισσότερη προσοχή.  Ακόμη και αν κάποιο από τα θέματα δεν μας θυμίζει κάτι, δεν πρέπει να απογοητευτούμε. Μπορεί στη συνέχεια της εξέτασης να «καθαρίσει» το μυαλό μας και να το κατανοήσουμε.  Δεν αποκαρδιωνόμαστε από τυχόν δύσκολα θέματα και, κυρίως, δεν τα παρατάμε. Τα θέματα όσο δύσκολα φαίνονται σε εμάς άλλο τόσο δύσκολα θα φαίνονται και στους άλλους μαθητές.

Χρησιμοποιούμε, όπου χρειάζεται, το πρόχειρο (δηλαδή, τις τελευταίες σελίδες του τετραδίου).  Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιμείνουμε για πολλή ώρα σε κάποιο θέμα που μας δυσκολεύει ιδιαίτερα, ούτε φυσικά να απογοητευόμαστε. Πρέπει να προχωρήσουμε, να αντιμετωπίσουμε τα υπόλοιπα ζητήματα και μετά να επιστρέψουμε στο ερώτημα που δεν λύσαμε και να αφοσιωθούμε σε αυτό. Γράφουμε ό,τι γνωρίζουμε, ακόμη και αν δεν είμαστε σίγουροι· δεν αφήνουμε κανένα ερώτημα χωρίς απάντηση.

Διαβάστε εδώ όλες τις ειδήσεις για τις Πανελλήνιες 2018.

Το γραπτό μας πρέπει να αποπνέει σιγουριά και να αντιμετωπίζει έξυπνα τα ερωτήματα, ώστε ο διορθωτής να μην έχει την παραμικρή αμφιβολία για τις γνώσεις μας. Προσέχουμε την εμφάνιση του γραπτού μας, ώστε να είναι ευανάγνωστο. Ένα καλά δομημένο και καθαρογραμμένο γραπτό είναι βέβαιο πως προκαταβάλλει θετικά τον διορθωτή.  Κατανέμουμε σωστά τον χρόνο ανάμεσα στα θέματα, ώστε να αφήσουμε τουλάχιστον 10 λεπτά για να ξαναδιαβάσουμε τις απαντήσεις μας και να διορθώσουμε τυχόν ορθογραφικά και εκφραστικά λάθη. Δεν βιαζόμαστε. Αν μέσα στον ενθουσιασμό μας βιαστούμε, υπάρχει κίνδυνος να δώσουμε λανθασμένες απαντήσεις.

Ακόμα και αν έχουμε τελειώσει νωρίτερα, εξαντλούμε τον χρόνο της εξέτασης. Διαβάζουμε ξανά και ξανά τις απαντήσεις μας, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τίποτα δεν διέφυγε από την προσοχή μας.  Αφού τελειώσει η εξέταση… τελείωσε και το μάθημα αυτό! Δεν μπορούμε να ξέρουμε απολύτως τι γράψαμε και, κυρίως, δεν ξέρουμε πώς έχουν γράψει οι άλλοι. Ας μην ξεχνάμε ότι ο βαθμός μας συγκρίνεται με τους βαθμούς των άλλων υποψηφίων. Στόχος μας, πλέον, είναι το επόμενο μάθημα!

#TAGS MM