Ελλάδα

Πήραν εξιτήριο οι πέντε στρατιώτες της ΕΛΔΥΚ

Εξιτήριο πήραν οι πέντε στρατιώτες της ΕΛΔΥΚ, που τραυματίστηκαν το πρωί, όταν το ερπυστριοφόρο στο οποίο επέβαιναν, κατά τη διάρκεια της ΤΑΜΣ "ΝΙΚΗΤΗΣ-ΔΗΜΗΤΡΑ”, ανετράπη.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σύμφωνα με το Γενικό Επιτελείο Στρατού, οι πέντε οπλίτες αφού ολοκλήρωσαν τις εξετάσεις τους και διαπιστώθηκε ότι η κατάστασή τους δεν εμπνέει ανησυχία, επέστρεψαν στην μονάδα τους. Τι δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας που διεξάγεται για την ανατροπή.

Διαβάστε αναλυτικά στο OnAlert.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Την σκότωσα, αγόρασα γλυκά και πήγα σε φίλο μου» - Σοκάρει η απολογία του 43χρονου που δολοφόνησε την Σταυρούλα Λεβεντάκη
Περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια την αποτρόπαια πράξη του, από τη στιγμή που τη χτύπησε με μπουκάλι, την κάρφωσε με ένα χασαπομάχαιρο δυο φορές στην καρδιά και τελικά να την αποτελειώσει με ένα κούτσουρο
43χρονος
Νεκρός 17χρονος στην Καλλιθέα μετά από άγρια συμπλοκή 10 ατόμων - «Το παιδί ήταν αιμόφυρτο, πέταξαν το μαχαίρι και έτρεξαν»
Οι αρχές έχουν προχωρήσει ήδη σε 14 προσαγωγές ενώ εντόπισαν στο σημείο και μαχαίρι - Οπαδικά κίνητρα «βλέπουν» οι αρχές πίσω από το έγκλημα - Δείτε βίντεο από το σημείο
περιπολικό
25