Παρασκευή, 26 Απρ.
21oC Αθήνα

“Πόλεμος” για τα ταξί! Σκληρή κόντρα on air! [vid]

ταξί

– Κόντρα χωρίς τέλος για τα ταξί με την εταιρεία Taxibeat στο επίκεντρο
– Το υπουργείο Μεταφορών απορρίπτει δημοσίευμα για νομοσχέδιο της κυβέρνησης αναφορικά με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές για όσους χρησιμοποιούν ταξί
– Ο ιδρυτής της Taxibeat μίλησε στην εκπομπή Tatiana Live για τύπου δημοσιοϋπαλληλία αναφερόμενος στα περί 3ετών συμβάσεων
– Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ κατηγόρησε την εταιρεία Taxibeat ότι λέει τραγικά ψέματα για στόλο 8.000 οχημάτων
– Υποστήριξε πως οι οδηγοί φεύγουν λόγω της αισχρής συμπεριφοράς με τη μεγάλη προμήθεια που παίρνει

Η συζήτηση για τα ταξί, το επίμαχο νομοσχέδιο της κυβέρνησης και την εταιρεία Taxibeat παίρνει… πολεμικές διαστάσεις! Το υπουργείο Μεταφορών απάντησε σε δημοσίευμα της εφημερίδας “Τα Νέα”, το οποίο παρουσίαζε νομοσχέδιο της Κυβέρνησης, το οποίο αφορά στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές που δίνουν μια διαφορετική επιλογή σε όσους χρησιμοποιούν ταξί. Στην ουσία το… απορρίπτει, καθώς με ειρωνικό ύφος αφήνει να εννοηθεί πως το δημοσίευμα δεν ισχύει.

Μέσα σε όλα αυτά, υπάρχουν και σφοδρές αντιδράσεις από τους… παραδοσιακούς οδηγούς ταξί. Οι οποίοι αντιδρούν, αναφέροντας πως ο κλάδος τους πλήττεται.

Τι λέει το Taxibeat

Όλη αυτή η κόντρα μεταφέρθηκε στον… τηλεοπτικό αέρα του Etv και συγκεκριμένα στην τηλεοπτική εκπομπή Tatiana Live. Εκεί όπου βρέθηκε καλεσμένος τόσο ο ιδρυτής του Taxibeat, κ. Νίκος Δρανδάκης, όσο και ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Διαβάστε εδώ την κόντρα του υπουργείου Μεταφορών με “Τα Νέα” για το επίμαχο δημοσίευμα

Τον λόγο πήρε πρώτα ο κ. Δρανδάκης. Ο οποίος αναφέρθηκε στο ζήτημα της αξιολόγησης των οδηγών και το ενδεχόμενο κατάργησής της. Συγκεκριμένα ο ίδιος τόνισε: “Δεν ξέρουμε ακριβώς αν θα καταργηθεί εν μέρει ή εντελώς. Φαίνεται ότι πάει να καταργηθεί. Κυρίως η αξιολόγηση που κάνουμε εμείς στους οδηγούς. Δηλαδή όταν ένας οδηγός παίρνει συστηματικά χαμηλές βαθμολογίες, εμείς μπορούμε να τον παύσουμε. Ο νόμος, σύμφωνα με αυτό που δημοσίευσαν Τα Νέα, λέει ότι πρέπει να κάνουμε τριετείς συμβάσεις με τους οδηγούς. Δηλαδή για τρία χρόνια να τους έχουμε υποχρεωτικά.

Με το να μας υποχρεώνει εμάς να κάνουμε συμβάσεις τριών ετών με κάθε οδηγό. Και να τον κρατάμε στις τάξεις μας για τρία χρόνια… Δηλαδή μια τύπου δημοσιοϋπαλληλία μέσα στην ίδια την εταιρεία μας… Και να μην μπορούμε να τον διώξουμε και μάλιστα άμεσα όπως το κάνουμε τώρα… Γιατί ο κακός οδηγός άμεσα σταματάει. Έτσι φαίνεται να λέει ο Νόμος”.

Σημειώνεται σε αυτό το σημείο πως όσα αναφέρει ο κ. Δρανδάκης βασίζονται στο δημοσίευμα των Νέων, το οποίο έχει διαψεύσει το υπουργείο Μεταφορών.

Χαμός στον αέρα!

Αργότερα στην ίδια εκπομπή, μίλησε και ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος. Με την παρέμβασή του να είναι… εκρηκτική!

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος υποστήριξε αρχικά ότι δεν είναι πρέπον να απαντήσει σε έναν ιδιώτη που εκμεταλλεύεται ένα μέρος του κλάδου. “Είμαι υποχρεωμένος μέσα από τη διαδικασία που ακολουθεί, χωρίς να έχει έρθει σε επαφή 6 χρόνια που λειτουργεί ποτέ με τα θεσμοθετημένα όργανα του κλάδου, δηλαδή με την Ομοσπονδία, με τον ΣΑΤΑ, δεν δέχεται να μιλήσει. Βγαίνει να κατηγορήσει έναν νόμο που τον απαιτεί όλος ο κλάδος, απ’ άκρη σ’ άκρη στην Ελλάδα, και να λέει τραγικά ψέματα. Παραδείγματος χάρη ότι έχει 8.000 αυτοκίνητα. Επί 6 χρόνια όσα ταξί πέρασαν από εκεί τα λογίζει ότι δουλεύουν σήμερα.

“Έβαλε και τον Μητσοτάκη να τον εκπροσωπήσει”

Και το κατάφερε να το περάσει και να βάλει και τον ίδιο Μητσοτάκη να βγει να τον εκπροσωπήσει. Ως πολυεθνική πλέον γιατί τώρα δεν είναι ένας απλός ιδιώτης. Πούλησε τους πελάτες σε μια πολυεθνική για να μπορέσει να οργανώσει σιγά σιγά, μην τηρώντας τον νόμο, ένα ιδιωτικό καρτέλ και να δουλεύουν οι ταξιτζήδες ως γαλέρα. Παρεμβαίνοντας με αθέμιτο ανταγωνισμό δηλαδή τον ιδρώτα της προμήθειας που παίρνει τον επαναφέρει ένα μέρος. Τα υπόλοιπα δεν ξέρω αν φορολογούνται. Γιατί δεν έχει ένα νομικό πρόσωπο να μπορέσει να ελεγχθεί από το κράτος.

Δεν τηρεί τον κανονισμό λειτουργίας, δεν θέλει να νομιμοποιηθεί. Εμείς ως χώρος εφαρμογές και συχνότητες έχουμε δεκάδες σε όλη την Ελλάδα με πολύ περισσότερα αυτοκίνητα εν ενεργεία και όχι 8.000 που λέει ψευδώς ο κύριος γιατί 8.000 πέρασαν και έφυγαν τα περισσότερα από τα 8.000 λόγω της αισχρής συμπεριφοράς με τη μεγάλη προμήθεια που τους παίρνει. Γιατί το ταξί σήμερα δουλεύει σχεδόν το κόστος λειτουργίας του. Και με την αναδουλειά που υπάρχει δεν του μένει ούτε 1%”, υπογράμμισε στην εκπομπή.

Δείτε το επεισοδιακό βίντεο από την εκπομπή Tatiana Live, στο Etv

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις